Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Liste over samtlige CMS systemer (Inkl. E-commerce CMS) & Danske betalingsmoduller

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan da tilføje min CMS løsning til din liste, den bliver konstant videreudviklet og er på forkanten hvad angår SEO. Og da stort set alle tilføjelser, moduler, shopløsninger etc. bliver udviklet til kunden, bliver løsningen videreudviklet endnu mere. Det sker som skrevet konstant.

MVH Kim

 

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Oxkjær:

Àsgeir Gunnarsson:
Jeg hentyder selvfølgelig til kendte opensource, hvor der er forholdvis mange der videre udvikler på dem, hvor det enten er opensource eller kommercielt

Okay, så misforstod jeg dig da du skrev gratis og betalings CMS, så skulle du nok have skrevet Open Source i dit indlæg :-)

Jeg mener selvfølgelig ikke kun opensource systemer, men også kommerciele CMS på størrelse med Magneto. Altså også top professionelle kommercielle  CMS systemer :-) 

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad skal vi med en liste???

Var det ikke bedre at lave et rating samt anmeldelses/kommentar system, så man kunne få et godt overblik over hvad der er skidt og kanel!

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Nielsen:
Var det ikke bedre at lave et rating samt anmeldelses/kommentar system, så man kunne få et godt overblik over hvad der er skidt og kanel!

Ja så vil jeg jo godt lave lidt reklame for Link-Eksperten hvor man har mulighed for at tilføje links og afgive stemmer om de forskellige sider.

siden blev færdig i dag og der er gratis tilmelding her i starten :-)

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Nielsen:

Hvad skal vi med en liste???

Var det ikke bedre at lave et rating samt anmeldelses/kommentar system, så man kunne få et godt overblik over hvad der er skidt og kanel!

Det er præcist hvad jeg har i tankerne :)
Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Àsgeir

Du må endelig sætte CloudSprout på listen, det er både et webshop- og content management system.

Som det også bliver nævnt så er der tusindvis af slagsen, der hvor CloudSprout skiller sig ud er at det sætter designeren istand til lave hele sitet og dermed springe programmøren over!

Det lyder selvfølgeligt ret vildt! Men hvis man kigger på vores referencer kan man se at det kan lade sig gøre.

CloudSprout har en Photoshop-integration, som gør at det er super hurtigt og effektivt, at lave sites med.

En anden ting, hvor CloudSprout er lidt anderledes er at selvom vi har omkring et par hundrede kunder på systemet, så launcher vi først rigtigt i November.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asgeir


DynamicWeb CMS + Ecommerce

Scannet's Webshop

ScanCommerce's Webshop (eseller)

Umbraco's Ucommerce (open source system baseret på .Net)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 3 (22 indlæg)