Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside til spisested

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har lige lavet denne side og logo for en kunde: Gedved Grillen

Jeg vil bare gerne høre lidt fra jer, hvad i synes og hvad der evt. kunne gøres bedre.

På forhånd tak :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget enkel og overskuelig hjemmeside.

Forslag: Skaf et godt foto af grillen, gerne på en skøn solrig sommerdag, så folk kan genkende den, når de kommer kørende. Det sælger. Der må også gerne være fotos indendørs. Sørg for at det ser hyggeligt ud, og der skal være en smilende ekspedient til at servere en glad kunde.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

priser ville jeg lægge ind i koloner del mere om er pizza indbagte mv.

priser lige over igen lav streg hen til prisen det er hurtigere for øjet lige hurtigt se hvad koster hvad.

lidt mere grafisk på siden især undersider med pizza og mad i ligesom på forsiden

evt. en kontaktformular på siden derved lettere at kontakte jer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Mikael i det grafiske. Du skal have nogle fotos af indbydende mad til at få tænderne til at løbe i vand, og folk skal mindes om deres sult. Det gør man bedst visuelt.

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres feedback på Gedved Grillen :-)

Jeg er helt enig med at der skal billede af grillen og indbyderne billeder af retter osv, det kommer også. Der skal tages pro. billeder af grillen og af de forskellige retter, dog ikke alle :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Der behøves heller ikke være fotos af alt, enig.

Mikael nævner en kontakt-formular, og det minder mig om, at det skal være let for kunderne at bestille. Det vil sige, at der faktisk bør være en bestillings-formular på menukort-siden og måske også forsiden, så potentielle kunder lynhurtigt kan komme i kontakt med grillen.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin side men ved ikke om jeg synes det store banner i midten med burgeren kunne være pænere... Måske du kan lave noget der er endnu bedre der? bare forslag... 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig den der bruger ser ikke helt optimal ud :-)

Venter på lidt billeder fra Gedved Grillen, så vil jeg prøve at lege lidt med billeder derfra.

Tak for feedback.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dino

Jeg har også lige et par kommentarer:

Allerførst: Rigtig flot logo! :o)

Det store foto af en burger på forsiden, syntes jeg umiddelbart var rigtig flot ... men efter lidt nærsyn, så synes jeg faktisk at den ser kunstig ud - eller ihvertfald ikke frisk, sådan lige til at sætte tænderne i ... men det kan godt være det er mig. Derudover synes jeg også det er lidt irriterende for øjet med det utydelige som er med i billedet (i venstre side).

Jeg er enig med Michael og Poul om at der skal flere fotos på. Måske et foto for hver overskrift på menu-siden :o)

Det kunne være fint, hvis man på menu- eller kontraktsiden kunne klikke på det store logo og så kom man tilbage til forsiden (i stedet for at klikke på "forside").

God idé med kontrolrapporten på hjemmesiden, sådan een kigger jeg altid efter når jeg er ude at spise ... og Gedved Grillen har jo en super flot kontrolrapport :o)

Ellers rigtig flot lavet ... og det var vist det hele fra mig,

Susan :o)

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 6. Aug 08
Indlæg ialt: 35
Fra  Gentlemen´s Bazaar Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dino

Hermed lige det der falder mig ind.

  • Var det en idé med et afsnit "det siger kunderne" 
  • det store topfoto er godt, men et eller andet gør, at jeg ikke synes det skal være der og bør udskiftes.
  • rigtigt godt med kontrolrapporten, det mener jeg er meget vigtigt.
  • Foto af ejer/personale skaber tryghed
  • jeg synes det er godt at menukortet ikke "forstyrres" af foto.

Hilsen / jim

 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)