Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk af Magento shop ejere/interesserede

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Aug 11
Indlæg ialt: 54
Fra  Ekomposit Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er for nyligt startet med et nyt projekt, hvor jeg er gået i samarbejde om at drive, optimere og markedsføre en Magento Shop.

Jeg hørte i går en podcast fra Ib Potter med Morten Vadskær som gæst. Jeg synes, det var rigtig motiverende, og kan varmt anbefale det til dem af jer, der ikke har hørt den, eller kender til Pottercut. Afsnittet kan hører her, og i øvrigt også hentes via itunes.

Hvad der især fangede mig i podcasten, var Mortens forslag om at starte et samarbejde mellem shop ejere på samme platform. Fordelene er mange, da man udover at dele erfaringer, kan dele udgifter til kodning af funktioner man ønsker, men ikke er i stand til at løse selv.

Jeg er uddannet multimedie designer, og både koder og designer selv webshoppen. Jeg har dog mine begrænsninger, især når kodningen bliver for avanceret.

Mange af tingene kan jeg dog løse selv, og i min søgen efter løsninger på nettet, fandt jeg ud af, at stort set alle informationer om Magento er på engelsk. Mange af de udfordringer man står overfor er ret enkle at løse, hvis bare man ved hvordan :) Jeg tænkte derfor, der var andre som var i samme båd, og tænkte jeg ville dele de ting, jeg allerede havde fundet løsninger på. Jeg vil derfor gøre en lille reklame for min blog, hvor du kan finde løsninger eller måske hente inspiration larsjuulmadsen.dk

Det var lidt om mig selv, og for at komme tilbage til emnet, så tænkte jeg, det kunne være spændende at samle et netværk af Magento shop ejere, eller bare folk med interesse for Magento. Sammen kan vi dele vores erfaringer, hjælpe hinanden til at blive bedre og i sidste ende skabe flere salg.

Hvis nogen er interesserede, er I meget velkomne til at skrive her i tråden, eller sende en besked.