Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af Hotel Bookingsystem?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Holger:

Du kan bruge SuperSaaS.dk som hotel bookingsystem.

Mvh

Holger

Hej Holger,

Jeg har sådan set prøvet SuperSaas, men følte mig ikke overbevist om at det var fleksibelt nok til opgaven. Der var blandt andet en begrænsning på antal værelser pr kalender som jeg ikke helt kunne forstå.

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjenester-dk:

Jeg har et system der kan bruges til wordpress som kan komme online for under 1000 kr i engangs investering

Og det kan bruges til lige fra 1 lejlighed til 10.000 lejligheder

Fortæl fortæl... Smile

Smid mig gerne en PB med lidt mere info om dit system til Wordpress - det kunne meget vel være interessant for mig...

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 04:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har sendt dig en PB

Billige seo pakker

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 04:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Nielsen:

Holger:

Du kan bruge SuperSaaS.dk som hotel bookingsystem.

Mvh

Holger

Hej Holger,

Jeg har sådan set prøvet SuperSaas, men følte mig ikke overbevist om at det var fleksibelt nok til opgaven. Der var blandt andet en begrænsning på antal værelser pr kalender som jeg ikke helt kunne forstå.

Hej Lars

For overblikkets skyld anbefaler vi, at der maksimum er 10-12 værelser eller konferencerum pr kalender. En kalender kan eksempelvis bruges pr etage - dvs en kalender med alle værelserne i nr 100 kategorien. En anden kalender i nr 200 kategorien for alle værelser på 2. sal osv.

Du kan alternativt lave en kalender til standardrum, business rum og superior rum. Der er mange muligheder, det er dig der bestemmer, hvordan du vil bruge SuperSaaS.dk.

Her viser vi kort, hvordan en kalender for udlejning ser ud. Det er samme kalendertype, som kan bruges til B&B og små hoteller. I SuperSaaS ligger et avanceret system, der kan styre dine priser, måske er det en rigtige løsning for dig.

Du ønskes en rigtig god fornøjelse uanset hvilket hotel bookingsystem du vælger at bruge.

Mvh

Holger

Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Sandmanden Skrevet kl. 11:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Tilmeldt 24. Jan 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du stadig mangler bookingsystem og f.eks. kodelåse til lejligheder - et system hvor begge dele arbejder sammen så se og prøv på www.booking-system.dk

Jens Wendell

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)