Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til min Analytics

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer..

Jeg har brug for lidt hjælp til min analytics. Jeg forstår dem ikke helt. 

Mine besøgstal går op og ned, også det samlet antal, meget underligt.. Min bouncingrate er høj, forstår det ikke? 

Jeg er newbie til analytics, for har aldrig rigtig sat mig ordenligt ind i det. 

Hvad kan man bruge det til og hvordan?

Her er nogle udklip fra min analytic dd.

Mit salg er stadig meget lavt, der kommer ordre..

Men det langt fra hver dag :(

Webstedsanvendelse

    • 1.111 
Besøg
    • 4.495 
Sidevisninger
    • 4,05 
Sider/besøg
    • 51,67 % 
Afvisningsprocent
    • 69,40 % 
% nye besøg

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes ikke umiddelbart dine tal er alarmerende dårlige - selvom de selvfølgelig heller ikke er super gode.
Har du husket at filterere din egen ip fra analytics dataen?
Skriv hvilken hjemmeside, der er tale om, så kan vi bedre vurdere, hvad der kan være galt. 

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Andreas Linde:

Jeg synes ikke umiddelbart dine tal er alarmerende dårlige - selvom de selvfølgelig heller ikke er super gode.
Har du husket at filterere din egen ip fra analytics dataen?
Skriv hvilken hjemmeside, der er tale om, så kan vi bedre vurdere, hvad der kan være galt. 

Jeg besøger siden maks én gang om dagen, sidder kun i BO.

Men kunne da prøve se om det hjalp.

Siden er selvfølgelig www.stepupfitness.dk :)

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du set hvor de besøgende kommer fra? Det kan nok give dig en indikation af hvorfor folk smutter igen uden at klikke videre. 

At det samlede antal falder og stiger er på baggrund af at den regner 1 måned bagud, så hvis du d. 1 Juli har haft 50 besøgende, men den 1. August har haft 25 vil det samlede besøgende altså falde. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 06:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også lige et spørgsmål til analytics..

hvor lang tid - hvor mange år gemmes data i analytics?

 

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

@Richard: Ud fra dine tal ser jeg følgende:

- Ikke så højt besøgstal, hvis du kun har ca 1000 besøg på en måned, så vil en konverteringsrate på 2% kun give 20 salg, dvs. mindre end et dagligt. Overvej at teste nogle målrettede AdWords kampagner af.

- Din bouncerate er halvhøj. De 51% er folk der kommer ind og kun ser 1 side og så smutter igen. Det er halvdelen af alle dine besøg? Uhadada. Se rapporten "topdestinationssider" under indhold, og se hvilke i top ti der har høj bouncerate. De sider bør du forbedre. Jeg har skrevet dette blogindlæg om at optimere konverteringsraten via Analytics

- Du har et højt antal sider pr. besøg, trods den høje bouncerate. Det betyder at dem der bliver på sitet, så også ser mange sider. Husk at halvdelen kun ser 1 side, så den anden halvdel ser i gennemsnit 7 sider. Det er ganske pænt.

@Slaget: Google gemmer data i 2 år.

Hvis du er helt ny til Analytics, så kan du hente 112 sider gratis light-udgave af vores Analyticsbog her.

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)