Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PostDanmark - Uden omdeling

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 04:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi vil benytte os af at sende vores pakker ud til kunderne, med PostDanmark og fravælge omdeling. Fidusen skulle så være, at kunden får en SMS med en kode, så kunden kan gå ned på PostHuset og hente sin pakke (ikke døgnpost, nej).

Jeg har selv, en eneste gang, modtaget en pakke på denne måde, og der fik jeg først SMS'en lææænge efter at jeg faktisk havde hentet pakken (vi taler flere dage efter) - pakken afhentede jeg ved blot at fortælle min adresse (Bor i en lille by, hvor alle stoler på alle - og der ikke er flere pakker, end at det er til at overskue).

Men er det et generelt problem? Hvad er jeres erfaring med at sende og modtage pakker, uden omdeling?

Vil meget gerne have at mine kunder får en perfekt købsoplevelse.

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Anyone?

Har virkelig brug for lidt input.
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

lad kunderne selv tage beslutningen,

giv dem muligheden for at vælge mellem omdeling eller afhentning,

evt. med en prisforskel hvis det er for at spare udgifter.

Nogle vil ellers fravælge at handle hos jer, måske fordi de ikke har mulighed for at afhente, eller bor langt væk fra et posthus.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har nu tilføjet det som mulighed!

Kunden kan selv vælge nu - og skal selfølgelig betale den ekstra pris - ikke fordi vi er nærrige, men fordi det er mest fair. Vi tager i forvejen kun den pris det reelt koster (emballage, lagerhåndtering og fragt).

Tak for rådet. Havde ikke overvejet at vi kunne miste kunder ved det.

Men savner stadig feedback på, om nogen har dårlige erfaringer med levering med PostDanmark uden omdeling. Eller om nogen har gode erfaringer. Vi vil nemlig gerne tilbyde vores kunder "det bedste".
Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Vi har benyttet uden omdeling længe hvor kunden selv har valget. Efter 1.4.2011 hvor prisforskellen på uden omdeling og med omdeling blev større har vi oplevet en fordobling i antal som vælger uden omdeling.

Vi oplyser (pt.) ikke mobilnummer til postdk på kunderne, så de modtager brev med posten om at pakken er klar til afhentning. Vi oplever ikke nogen specifikke problemer med servicen...

/Henrik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)