Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har google black listet os?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er,

Vi modtager stort set ingen trafik fra google mere.
Er der et sted man kan se om man er blevet blacklistet? og hvis vi er hvorfor så?

Sitet er: MinimalPris.dk

Alt hjælp har interesse!!

Venlig hilsen
Brian Samsø

 

 

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MinimalPris

du kan tjekke på google om nogle af dine sider er indekseret ved at skrive "site:MinimalPris.dk" jeg har lige tjekket og der står at der er ca. 4.780 sider indekseret, så i er stadig på google, så forklaringen må ligge andetsteds.

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Din side svarer overhovedet ikke, måske det er derfor?

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ingen problemer med at se siden?

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg ikke de konkrete tal o.s.v. men det ligner en affiliate-feed side, med rigtig mange produktsider?

Jeg har lavet 10 forskellige forsøg på at at finde et produkt med noget tekst, da jeg gætter på der også er en masse dublicate content problemer. Alle de sider jeg er kommet ind på, ser sådan her ud:

.

Nu har jeg ikke brugt mere end 5min på at kigge på din side, men jeg tror løsningen ligger i, at få hver enkelt produktside til at skille sig mere ud, i forhold til de webshops som de kommer fra. 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

andreashdk:
Jeg har ingen problemer med at se siden?

Nu kom den også her, men den stod bare og hang i 3-4 minutter inden der skete noget

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det samme skete for min www.shoppingindex.dk sidste år (22. oktober) og kender også til andre prissammenligningssider som mere eller mindre er smidt ud (i realiteten bare skubbet langt ned i resultaterne) og fælles for alle de sider som er smidt ud er at der typisk kun er 1-2 forretninger tilknyttet til hvert produkt, dermed finder forbrugerne ikke den billigste = resultatet er irrelevant. Der var i hvertfald meget snak om at det kunne være årsagen til at vores sider blev "straffet". Andre snakkede om at det bare var affiliate websites generelt som blev straffet.

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

De produkt sider jeg har klikket rundt på har beskrivelse men de mangler alle billeder.

Desuden bruger google tekst til at finde ud af om din side er relevant, og der er jo ikke specielt meget tekst på nogle af dine sider, kun en kort beskrivelse.

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

domænet er under 1 år gamle det er noget af grunden , jo ældre siden er jo mere trust rank har den links er ældre dem der linker til siden og teksten har stået længere tid , er siden meste opdateret i starten og ikke mere og slet ikke så aktivt mere kan det

masser af grunde kan det være er ældre links fjernet vis ikke , ville jeg bare køre at lave lidt nyt på siden og aktivt rundt omkring og videre formidler din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil mene det skyldes en blanding af duplicated content, og måske en for høj afvisningsprocent?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)