Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu er verifikation af kundens data blevet obligatorisk ved EU-handel

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

En ny forordning har nu gjort det obligatorisk at verificere kundens data ved momsfri handel med ydelser mellem EU-landene.

Der skal både ske verifikation af momsnummeret og af, at kundens egne oplysninger om navn og adresse "stemmer" med de oplysninger, der findes i det nationale register.

Læs mere: http://www.skatteekstrakten.dk/showart.asp?Id=1000 (betalingsartikel).

Vh
Lars

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

hm...

Rimelig dårlig stil at linke til en betalingsartikel, som man selv er sælger af Sad

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ole Thorup:
Rimelig dårlig stil at linke til en betalingsartikel, som man selv er sælger af

Det vil en del nok mene. Jeg kunne også bare have haft fortalt det og overladt det til folk selv at finde informationerne.

Jeg forsøger bare - som de fleste - at tjene penge på det jeg kan. Og da jeg ikke kan leve af kærlighed og kildevand (det ville da være dejligt) så forsøger jeg at sælge mine informationer.

Vh
Lars

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ole Thorup:

hm...

Rimelig dårlig stil at linke til en betalingsartikel, som man selv er sælger af Sad

Jeg synes det er rimelig god stil at gøre opmærksom på at reglerne er ændret. Jeg synes også det er rimelig god stil at skrive i teksten at der linkes til en betalingsartikel så man selv kan afgøres om man vil søge informationerne andetsteds eller betale for artiklen.

Siden hvornår er det blevet dårlig stil at linke til en ydelse man sælger? Det sker da hele tiden herinde.

Bare fordi det er information trådstarter sælger gør jo ikke han skal gøre det gratis eller lade være med at poste noget herinde overhovedet.

God stil at trådstarter informerer os andre så vi kan søge informationerne andetsteds eller købe hans artikelYes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)