Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook pages - den bedste app til HTML

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og skal lave nogle Facebook sider, men jeg synes lidt det er en "jungle" derude. Indtil videre bruger jeg STATIC HTML, men den kan lave 2 sider så vidt jeg har forstået.

Jeg skal have fundet en app der kan lave 2 welcome pages, en for fans og en for ikke fans og yderligere skal der være 3-4 sider som link i venstre side når man "synes godt om" siden.

Jeg er mest interesseret i "gratis" apps, men alt har faktisk interesse.

 

Fra Præstø
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 90
Fra  Xcale Group Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kaare

Jeg har lavet en gratis App til formålet. Du finder den her og den kan vist det du gerne vil med flere sider og specielt indhold til fans og ikke fans.

Lad mig høre om den kan bruges eller om der mangler noget

http://apps.facebook.com/construxiiframe/

mvh. Lennart

Jeg driver til dagligt webshoppen filato.dk hvor vi sælger garn online samt i vores butik i Præstø.

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Sweet! Jeg tester med det samme!

Stay tuned for more information :) 

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen, det ser ud til at virke perfekt! Super app du har lavet, godt gået og klap dig selv på skulderen.

Kigger på dine andre apps også :)

http://www.facebook.com/justalabel - test lige, hvis du gider. Welcome page burde være på for NON-fans nu.

Og der er et link der hedder "unkle:karma", som lige nu viser det samme som "Welcome".

Fra Præstø
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 90
Fra  Xcale Group Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kaare

De andre apps er desværre ikke færdige endnu :-(

Har tjekket linket og du mangler vist lige at sætte et par indstillinger så IKKE fans ryger til velkomst siden. Det gør du under indstillinger. Tjek hjælpen i App'en. Det skulle stå hvordan du gør så det virker for folk der IKKE er logget ind på facebook.

mvh. Lennart

Jeg driver til dagligt webshoppen filato.dk hvor vi sælger garn online samt i vores butik i Præstø.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg ved vil fans altid lande på Væggen når du besøger din facebook side.

Fra Præstø
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 90
Fra  Xcale Group Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nemlig korrekt. En ting man desværre ikke kan ændre. Lidt ærgerligt, men app'en er lavet så hvis facebook ændre det så virker den.

Jeg driver til dagligt webshoppen filato.dk hvor vi sælger garn online samt i vores butik i Præstø.

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen, jeg er så småt i gang og jeps har fundet ud af hvordan det virker m.m. - tak for hjælpen.
Det kan dog være jeg lige vender tilbage på et tidspunkt, lige nu skal jeg vist pudse mine HTMl egenskaber lidt af :( 

Fra Præstø
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 90
Fra  Xcale Group Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Super.

Du skriver bare hvis du skal have hjælp. Det gør jeg det også i :-)

Jeg driver til dagligt webshoppen filato.dk hvor vi sælger garn online samt i vores butik i Præstø.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)