Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anti virus!!

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu er der jo en masse herinde der har forstand på rigtigt, rigtigt meget - så nu ville jeg da lige høre jer om hvilket anti virus programmer I foretrækker. Jeg har norton antivirus idag, og egentlig ikke en fløjtende fis forstand på om det er nok, eller jeg heller skulle have noget andet eller mere..

 

Så er der nogen der kan give den her  til et bestemt program så ville jeg være taknemmelig for et godt råd...

 

Herlig hilsen

Ania

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
vi bruger AVG som fåes i en gratis udgave til private og en betalingsudgave til erhverv. Den har indtil videre fanget alt ( hva jeg ved af)

På kontoret har vi deres samlede pakke der inderholder firewall, antivirus, antispyware og spamfilter i et enkelt program, så slipper man for at have forskellige udbydere der konflikter etc.

PS. jeg aner ikke om det er det bedste, jeg har selv brugt norton før i tiden men jeg synes det er tungt og trækker mange systemresourcer i forhold til f.eks. AVG

Fra Roskilde
Tilmeldt 6. Sep 05
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har i mange år (og gør stadig from time to time) siddet i support hos os. Her ringer folk der har problemer med deres e-mail eller de kan ikke komme på nettet etc..
Hos os har statistisk set Norton, bullguard og Macaffe stået for størstedelen af de problemer folk har haft.
Så de 3 kan jeg ikke umiddelbart anbefale.
Jeg kører selv med NOD32 men det er ikke en jeg ville anbefale for folk der ikke er så teknisk bevændt.

AVG som Martin allerede siger er et godt valg, ellers er Avast også godt, den findes også som gratis version.

Mvh

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis vi udelukkende taler virusprogrammer, og undlader spyware-, ad-aware- og lignende programmer, er min helt klare favorit VIRUSfighter.

Jeg synes ganske enkelt at den fanger mere end andre programmer...

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan ikke fordrage Norton, og bruger selv AVG, den gratis til private.
Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen

 

Jeg følger spændt med i hvad I foreslår og ville egentlig bare lige tilføje at det ikke kun er antivirus jeg er ude efter men egentlig hvordan jeg totalt set beskytter min computer bedst, så jeg ikke ender sådan her en dag

 

Et stort tak til dem der allerede har svaret

 

Ania

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Så vil jeg foreslå dig at slå et smut indenom Spywarefri.dk, de har virkelig styr på programmerne mod de forskellige ting.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Som Dimitri anbefaler så er spywarefri et super sted at være hvis man skal have beskyttet sin computer, eller hvis der allerede er gået ged i skidtet.

Annette, som også ofte ses på tv som spyware ekspert, har samlet en lille pakke med programmer den findes her http://www.spywarefri.dk/manualer/sikkerhedspakke.htm
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Bare lige for at melde mig i flokken vil jeg da også anbefale avast, og det skulle vist også være blevet kåret som det bedste antivirusprogram et par gange i forskellige fora.

/Peder

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)