Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan oplyser jeg til skat hvad jeg har tjent på affiliate / adsense?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.
Som i kan læse i overskriften kunne jeg godt tænke mig at vide, hvordan jeg oplyser til skat hvad jeg har tjent via. adsense, affiliate osv. så der kan blive trukket skat af det og de ved hvad jeg tjener og på hvad.

Vh,
Simon Thomsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Thomsen - Sithoweb.dk:
Som i kan læse i overskriften kunne jeg godt tænke mig at vide, hvordan jeg oplyser til skat hvad jeg har tjent via. adsense, affiliate osv. så der kan blive trukket skat af det og de ved hvad jeg tjener og på hvad.

Du skriver nettoindtægten på din selvangivelse hvert år.

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:

Simon Thomsen - Sithoweb.dk:
Som i kan læse i overskriften kunne jeg godt tænke mig at vide, hvordan jeg oplyser til skat hvad jeg har tjent via. adsense, affiliate osv. så der kan blive trukket skat af det og de ved hvad jeg tjener og på hvad.

Du skriver nettoindtægten på din selvangivelse hvert år.

 

Okay, tak for svaret. Er det virkelig alt der skal skrives ned omkring det?

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Et enkelt tal, nemlig nettoresultatet, er alt nok. Men hvis Skat er nysgerrig, så skal du kunne fortælle, hvor pengene kommer fra, og hvad der har været af evt. omkostninger.

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld jeg highjacker tråden, men har et spørgsmål i samme boldgade.

Oplyser partneradds.dk eller f.eks. bookmakerne. Hvor meget man har tjent til skat? - har de pligt til det, eller er det individuelt, eller gør de det slet ikke?

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Thomsen - Sithoweb.dk:
Okay, tak for svaret. Er det virkelig alt der skal skrives ned omkring det?

Som Gongra nævner skal du kunne redegøre for din indkomst og dine udgifter. Så et regnskab skal du føre. Men i forhold til SKAT er det et beløb på selvangivelsen nok.

/Henrik

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du omsætter for mere end 50.000  om året, skal du momsregistreres ( gør du online)

Hvis ikke, angiver du dit nettoresultat som B-INDKOMST på din selvangivelse ( kan også gøres online)

( er du ikke momsregistreret, skal dit regnskab naturligvis indeholde moms på alle tal, såvel indtægter som udgifter)



17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg så lige må spørge

Hvad forstås der ved nettoresultat ? Jeg har ikke noget firma, så jeg kan vel ikke nøjes med at oplyse

hvad jeg har tjent efter først at trække udgifter til annoncering etc. fra i regnestykket.

Mvh. John

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)