Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg flere kunder i min webshop?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Hr. Børgesen

Du har MANGE ting at arbejde med:

Bestillingsiden
Det virker som en midt 90´er side, hvor alting virker useriøst. Billederne ligner nogen som er "lånt" andetsteds, og tvivler på produkterne ser sådan ud i virkligheden. Et råd er enten at selv stå for nogle ordentlige billeder, hvilket kræver ordentligt udstyr, eller så få en til det. Det er ikke så dyrt igen.! Det andet virker useriøst.

Seriøsitet
Det første jeg gør, når jeg skal købe noget på en side, er at tjekke op på CVR-nr - Jeg ser at det er en enkeltmandsvirksomhed, men under kontaktinformation, står der at du er direktør, samt har en underdirektør ??? på CVR.dk fremgår det at der er 0 ansatte.

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ingen ide om hvem han er og jeg er egentlig også lidt ligeglad. Jeg viste siden til 5 af mine venner som leger med webdesign til hverdag og de synes også at det var en utrolig underlig farvekombination. 

Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kombinationen er meget Engelsk, det kan godt være at du som person er mere moderne vhvilket de fleste andre sider også er så kan jeg fortælle dig at det nok skal lykkes med den side.

Det skal lige siges jeg er glad for kretik og er også selv god til at give det, så tag det ikke personligt.

Mvh

CoverFred

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis du ikke vil lytte til hvad du får af kritik herinde, men selv ved bedre og din side er helt perfekt... Hvorfor hulen spilder du så folks tid ved at spørge?

God fornøjelse med din webshop Wink

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Haha jeg synes virkelig at du er for stupid. Du kommer ingen vegne uden at kunne bruge kritik til din egen fordel. Du virker rigtig indelukket og tager alt personligt.

Få nu øjnene op... og FÅ en ny hjemmeside!

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:
Jeg har lige forsøgt at købe et cover i din shop, men når jeg udfylder felterne med navn, adresse osv, så siger den bare "Udfyld fornavn og efternavn"

Den tjekker nok for om der er ét mellemrum eller andet. Da jeg skrev 3 navne på så brokkede den sig og da jeg nøjes med 2 så var det ok

Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg håber ikke i ser jeres ord værdifuldt da jeg retter lige så stille op på tingene men fortsat bliver i samme design men med anden stil se ændringer og giv gerne mere kritik!

mvh

Coverfred.com

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Børgesen:
Jeg håber ikke i ser jeres ord værdifuldt da jeg retter lige så stille op på tingene men fortsat bliver i samme design men med anden stil se ændringer og giv gerne mere kritik!

Ehm.... jeg håber da ikke at du syntes at det her er flot: http://www.niels-henriksen.dk/coverfred.png

Du sidder med en Dandomain løsning hvor du har alle muligheder inden for rækkevidde. Derudover så bør du læse e-pusher light og lytte til hvad andre siger.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

KRASMUS:
Haha jeg synes virkelig at du er for stupid.

den sætning var unødvendig.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv nu at lytte til hvad der bliver sagt - Det flyver om ørene på dig med guldkorn og du lukker fuldstændigt af og går i forsvars mode. Du skal være utroligt glad for at mange af de mennesker som har deres gang her er så large og vælger at se igennem fingre med halv flabede tilbagesvar og åndsvage bortforklaringer når de har siddet i den bedste intention og prøvet at hjælpe dig til at få succes med din shop ved at lave en hurtig analyse og belyse kritik punkter. Overvej at nogle disse mennesker rent faktisk har mange års erfaring med net handel og konverteringsoptimering på tværs af målgrupper.

Jeg står selv og mangler et Ipad cover, og jeg blev skræmt væk af netop designet da jeg kom ind på siden for et par dage siden uden at på det tidspunkt at være blevet "farvet" af dine svar.

 

Hvad forventer du der bliver skrevet? En 1-2-3 Guide "Sådan får du 100 kunder om dagen ved at trykke på en knap" Den findes ikke!

De bedste råd er allerede blevet givet - Mange gange!

 

Tag iøvrigt som tidligere skrevet at start ud med og læs gratis versionerne af følgende e-bøger, der også kan hjælpe dig videre når de nødvendige herognu actions er blevet taget

E-pusher

Seo-Lex

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)