Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg flere kunder i min webshop?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan får jeg flere kunder i min Webshop?

Mvh

CoverFred

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Hej

Det gør du ved st tage alle de råd du har fået til efterretning.

Held og lykke.
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at den bedste mulighed er at lave en masse indlægAmino Wink

Jeg har set at du har fået en del gode råd i nogle af dine mange indlæg. Prøv at læse dem igennem, og se om der ikke er noget der kan bruges der. Det er jeg sikker på der er.

Held og lykke med det :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kigget på mange af rådene men mit design på min hjemmeside skal være som så da jeg rammer en anden målgruppe end amino.

Jeg kunne meget godt tænke mig at vide hvad man gør for at få kunder!

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Børgesen:

Jeg har kigget på mange af rådene men mit design på min hjemmeside skal være som så da jeg rammer en anden målgruppe end amino.

Jeg kunne meget godt tænke mig at vide hvad man gør for at få kunder!

Folk siger ikke du skal ændre dit design for sjov, hvis der er nogle der har sagt det. Burde du tænke lidt mere over det i stedet for, at afvise det blankt med "jeg ved bedst hvad min målgruppe vil have." - måske er der nogle fra din målgruppe, der har givet dig rådet.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må være ærlig, din webshop ser ikke særlig..hvordan siger man det på en måde der ikke vil fornærme dig...

Din side ligner noget der er løgn, farvekombinationerne ser underligt ud og skrifttyperne er ikke så charmerende at kigge på, 

Evt prøv at ændre farverne til nogle lyse og pastelfarver og prøv evt også at få ændret skrifttyperne. det ihvertfald mit råd :P 

Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

inginåøren Jørgen Hallundbaek som står bag virsomheden Weltec har jrg haft med inde over farvekombinationer og andet.

Mvh

CoverFred.com

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har lige forsøgt at købe et cover i din shop, men når jeg udfylder felterne med navn, adresse osv, så siger den bare "Udfyld fornavn og efternavn"

Så hvis folk rent faktisk ikke kan komme gennem dit købsforløb forstår jeg sådan set godt at du intet sælger..

Og det er da fint at du har haft en ingeniør med inde over dit grafiske design, jeg er nødt til at være flabet og spørge om du også spørger din fars mekaniker til råds hvis du har ondt i din fod?

Det jeg vil frem til er at man går til en grafisk designer med designspørgsmål, og til teknikere med tekniske spørgsmål..

Og jeg må give de andre ret i at din webshop er håbløst bagefter i forhold til hvad der findes af lækre løsninger på markdet.

Du mangler call-to-actions overalt og et design der ikke er "lortebrunt" - Det var en farve der var fin til badeværelser i 70'erne.. Smile

Jeg håber du tager ovenstående som konstruktiv kritik.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Det er sjovt at jeg fik 5 ordre igår!

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Frederik

Nu kan du jo godt se at du bliver hakket på, og det kræver nok ikke en IQ på mere ind 30 at se hvad der er galt med din webshop. (Undskyld hvis du læser mit indlæg som idiotisk, men det er det ikke)

Mit råd: Se alle martins talkshows, også få kontakt med en der laver en flot hjemmeside, evt. få en til at markedsføre din virksomhed, SEO mæssigt og facebook, twitter, adwords osv.

Så lover jeg dig du nok skal sælge :)

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)