Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Suftown vs one.com

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders - Meebox:
Uden at jeg ved en masse om SEO (jeg er bare tekniker Smile), ville jeg nok fokusere mere på, at min udbyder er online og tilbyder generelt gode svartider, end hvor de fysisk ligger placeret. Så vidt jeg har forstået (her må Rosenstand meget gerne rette mig, hvis jeg tager fejl) er den fysiske lokation af hostingen en meget lille parameter i den samlede SEO vurdering. 

Google siger at de ligger på Lantency - men de siger ikke hvor meget det betyder :-)

Anders - Meebox:
Se bare maxiweb, som er hosted i Holland. Få (eller ingen?) lægger mærke til det ved svartiderne. Så med mindre Google går helt vildt op i det, eller din primære målgruppe vitterligt er på den anden side af jorden ift. dit hosting, ville jeg som sagt fokusere mere på at finde en pålidelig udbyder.

Enig.. Høj oppetid, og kort svartid til ens målgruppe må have første priotet.. Tror jeg kan huske 2-3 henvendelser hvor jeg har fået spørgsmålet, om placering af servere i Holland - men jeg har aldrig hørt om nogle der har kunne mærke det - tværtimod roser mange af vores kunder, vores servers hastighed.. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

JesperG:

Nu kender jeg ikke kravene til hjemmesidens hosting - eller oppetid - men hos netplads.dk kan du få hosting med ubegrænset trafik til DKK 9,- pr. måned (og ja, det er rigtig ubegrænset - du skal selvfølgelig ikke bare flytte en side med f.eks. 1000 GB trafikforbrug pr. mnd uden lige at skrive til ejeren først!!). Serverne står i USA, hvilket jo øjensynligt ville være optimalt for dig. 

Du skal så regne med en nedetid på ca. 4-18 (evt. sammenhængende) timer i kvartalet - for mange hjemmesider kan dette dog sagtens svare sig, hvis man holder den lave pris in mente.

Okay :O Jeg ville da skamme mig hvis vi havde 4-18 MINUTTERS nedetid på et år :O Uden at vide det så tror jeg helt sikkert at Google vægter på stabiliteten.

Siden Facebook og Google kom til verdenen, har server-nedbrud været set som uacceptabelt, efter de viste folk hvor klippe stabilt det faktisk kan lade sig gøre at drive webtjenester :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville helt sikkert ikke anbefale one.com, de har lige opdateret deres servere så de skulle blive bedre, det har jeg godt nok ikke oplevet, til gengæld er de blevet meget langsommere, og deres support er også ret dårlig, hvis man skriver at deres servere er langsom, kan de godt se der er et problem, og 3 uger efter, finder de så ud af at der alligevel ikke var noget problem, men det bare er normalt

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Tjekker jeg E-Uni siger den Skælskør, og det gælder faktisk også andre Unoeuro domæner.


Med UnoEuro burde den sige Skanderborg og ikke Skælskør. 

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruno Høiberg:

Der var en der fortalte mig, nu hvor jeg skal til at lave et udlansk affiliate side på engeslk, så skulle jeg ikke bruge suftown til den, som jeg ellers er vandt til bruge, fordi det er dansk udbyder, men der imod one.com, fordi det var bedst rent SEO mæssig, kan det være rigtig

Du kan sagtens bruge din nuværende hosting i europa , det der er allervigtigst ( udover oppetid hos din host) er at domænet matcher det marked, du vil ramme. Dvs at du skal bruge co.uk for england, .de for tyskland osv osv

Jeg vil dog klart anbefale dig at vælge en af de større amerikanske udbydere, hvis du skal over atlanten

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

JesperG:

Nu kender jeg ikke kravene til hjemmesidens hosting - eller oppetid - men hos netplads.dk kan du få hosting med ubegrænset trafik til DKK 9,- pr. måned (og ja, det er rigtig ubegrænset - du skal selvfølgelig ikke bare flytte en side med f.eks. 1000 GB trafikforbrug pr. mnd uden lige at skrive til ejeren først!!). Serverne står i USA, hvilket jo øjensynligt ville være optimalt for dig. 

Du skal så regne med en nedetid på ca. 4-18 (evt. sammenhængende) timer i kvartalet - for mange hjemmesider kan dette dog sagtens svare sig, hvis man holder den lave pris in mente.

Jeg har selv 12 mindre hjemmesider hostet der, hvilket jeg er fuldt ud tilfreds med. 

/JG

Jeg har endnu ikke set noget sted der tilbyder ubegrænset trafik til billige penge hvilket netplads.dk naturligvis heller ikke gør. De skriver direkte

"Såfremt man trækker en urimelig mængde trafik, kan man gøre sig til subject for opsigelse. Urimelig skal forstås ved definitionen af at service forringes for andre kunder."

Og det er jo ganske fornuftigt af dem ikke at tilbyde fri trafik da de ellers ville komme til at tiltrække alle de kunder med ultra meget trafik som ikke kan få billig hosting andre steder.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

... og hvornår er det "urimeligt", og hvornår "forringer man servicen for de andre kunder"? Helt ærligt, kom nu ud af det der "ubegrænset" cirkus og få fat om virkeligheden! Det holder ikke! Sæt nogle grænser, som passer til 99% af kunderne - den sidste 1% kan man lave specialaftaler med - så er alle glade.

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders - Meebox:

... og hvornår er det "urimeligt", og hvornår "forringer man servicen for de andre kunder"? Helt ærligt, kom nu ud af det der "ubegrænset" cirkus og få fat om virkeligheden! Det holder ikke! Sæt nogle grænser, som passer til 99% af kunderne - den sidste 1% kan man lave specialaftaler med - så er alle glade.

Helt enig. I en verden hvor man præcist kan måle bits og bytes bør der ikke være gummiformuleringer omkring datamængder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Anders - Meebox:

... og hvornår er det "urimeligt", og hvornår "forringer man servicen for de andre kunder"? Helt ærligt, kom nu ud af det der "ubegrænset" cirkus og få fat om virkeligheden! Det holder ikke! Sæt nogle grænser, som passer til 99% af kunderne - den sidste 1% kan man lave specialaftaler med - så er alle glade.

Helt enig. I en verden hvor man præcist kan måle bits og bytes bør der ikke være gummiformuleringer omkring datamængder.

Enig :) Men det har de fleste udbydere i Danmark altså også rettet ind efter :-) Der er vel næsten kun One.com - og en række mindre udbydere - efter min research ihvertfald :-)

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)