Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Suftown vs one.com

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders - Meebox:
Uden at jeg ved en masse om SEO (jeg er bare tekniker Smile), ville jeg nok fokusere mere på, at min udbyder er online og tilbyder generelt gode svartider, end hvor de fysisk ligger placeret. Så vidt jeg har forstået (her må Rosenstand meget gerne rette mig, hvis jeg tager fejl) er den fysiske lokation af hostingen en meget lille parameter i den samlede SEO vurdering. 

Google siger at de ligger på Lantency - men de siger ikke hvor meget det betyder :-)

Anders - Meebox:
Se bare maxiweb, som er hosted i Holland. Få (eller ingen?) lægger mærke til det ved svartiderne. Så med mindre Google går helt vildt op i det, eller din primære målgruppe vitterligt er på den anden side af jorden ift. dit hosting, ville jeg som sagt fokusere mere på at finde en pålidelig udbyder.

Enig.. Høj oppetid, og kort svartid til ens målgruppe må have første priotet.. Tror jeg kan huske 2-3 henvendelser hvor jeg har fået spørgsmålet, om placering af servere i Holland - men jeg har aldrig hørt om nogle der har kunne mærke det - tværtimod roser mange af vores kunder, vores servers hastighed.. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

JesperG:

Nu kender jeg ikke kravene til hjemmesidens hosting - eller oppetid - men hos netplads.dk kan du få hosting med ubegrænset trafik til DKK 9,- pr. måned (og ja, det er rigtig ubegrænset - du skal selvfølgelig ikke bare flytte en side med f.eks. 1000 GB trafikforbrug pr. mnd uden lige at skrive til ejeren først!!). Serverne står i USA, hvilket jo øjensynligt ville være optimalt for dig.