Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lave Webshops og er min fremtidig partner?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er begyndt at starte min egen virksomhed hvor jeg tilbyder hjemmesider. Men jeg vil også gerne kunne tilbyde Webshops og det kan jeg desværre ikke lave endnu.

Derfor søger jeg en partner i fremtiden jeg kan ringe til og sige at nu har jeg en kunde der mangler en webshop, også skal personen være klar !

Den partner jeg søger skal opfylde disse krav:

- Skal være programmør

- Må evt. gerne have sit eget site hvor du tilbyder webshops i forvejen.

- Være en meget positiv person, og altid glad Yes

- Og helst en person der har lavet nogle webshops før.

Så har du lyst til at lave webshops for mine kunder i fremtiden, så smid gerne en pb eller skriv her i tåden.

Forsat god weekend!!

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Vi har flere gange ageret underleverandør til andre webbureauer, så du skal være meget velkommen også.

Du kan kontakte mig på rl SNABEL-A getashop.dk eller sende mig en PM herinde.

http://getashop.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Nu kan jeg ikke til tilbyde helt det du søger! Men måske er det vi har endnu bedre!

Vi laver et CM/Shop system der sætter dig istand til at springe programmøren over! På den måde bliver det lettere for dig at kvalitetssikre de løsninger du leverere, du tjener flere penge på den enkelte løsning og det er hurtigere!

Vi launcher rigtigt til November, men hvis du smider mig en mail på plu@cloudsprout.com vil jeg sætte dig på vores beta-venteliste, så kan det være du har den lidt før.

Modsat hvad der står på vores website, så kommer der en gratis version af CloudSprout, med hosting og hele baduljen. Den vil være perfekt til mindre virksomheder.

Vi vil være både bedre og billigere end Open Source systemerne!

Du kan se hvad vores beta-brugere indtil videre har bygget med CloudSprout her: http://www.cloudsprout.dk/Eksempler/Referencer.html

PS: Hvis man ser nogle videoerne på vores site, kunne man foranledes til at tror, at brugerflade var gammeldags og ligende Windows, men den nye version har vi spiffet så den er så utroligt lækker og intuitiv, at den efter vores ydmyge mening slår alle konkurranterne, og tro jeg vi har sammenlignet :-)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Vi fra OSOD.dk Tilbyder gerne at lave din webshop. Hvis du er interesseret vil vi gerne sende dig tre bud på design, helt uforpligtende.
Men du kan lige kontakte mig på PB hvis det er noget. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)