Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøsitet og større bryster

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Visuelt har det virkeligt fået et løft fra det første. Logoet til højre er også superflot.

Bliver spændende at følge hvad der sker fremover :-)  

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op... Jeg bliver helt chokeret, når jeg ser en hjemmeside som den første.
Som webbureau er det deres opgave at give dig en hjemmeside, der udstråler de rigtige ting; DU ved en masse om plastikkirurgi og DE ved en masse om hjemmesider. Det er det, du betaler dem for - og det er da gået helt galt for dem...!
Suk... Nå, men det gør det da nemmere for os andre at lave hjemmesider, der er federe end konkurrentens... Haha!   Wink

Nå, du er vist med på at den første side ikke duede, så jeg vil egentlig bare kommentere den nye side ganske kort:
MEGET bedre! Dog savner jeg lidt farver og liv. Den er meget gråtonet, kun krydret med grøn. Inden jeg kiggede på nogen af siderne, forventede jeg et varmt design. Noget varmt, trygt og levende.

Billedet med manden og kvinden - kunne du give dem deres naturlige farve, så kun baggrunden var i gråtoner?
(Og så en lille, teknisk detalje: Man skal have musen hen over knæet for at finde "Hofter, lår, knæ og underben". Den kan man nemt misse, hvis man kun fører musen hen over f.eks. lårene. Så jeg ville gøre linkområdet større, så den også kommer frem på resten af ben-området.)

Held og lykke med det!


Smile    Rie

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Rie,

den med lidt hudfarver i billedet er vi helt på niveau med. Det var også det jeg foreslog.

Jeg husker en jeg holder rigtigt meget af der begyndte at bruge et meget hårdt sort/hvid billede. Det gav en kold følelse at se det billede selvom jeg vidste bedre. Jeg har dog set brug af sort/hvide billeder der gik godt, fra min brors side da han både er dygtig fotograf og grafiker. Men ellers skal der virkeligt være kærlighed i billedet før man kan slippe afsted med et "varmt" sort/hvidt billede. 

Hvis man ikke har adgang til en pro mht billeder, så sørg for at have farver på. Farver varmer - helt enkelt - selv hvis det er i de blå er det varmere end s/h. Blå kombineret med s/h ville jeg så ikke anbefale her. Der er tale om mennesker og det mest intime: deres egen krop. Det er virkeligt noget der kræver at der bliver udstrålet professionalisme, tillid og varme. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

MEGET MEGET bedre med den nye side - og det nye navn.

Jeg falder lige over noget omkring billederne på siden.

Billedet ef jeg alle 3 - i toppen af de fleste sider...
Her er der enten gået noget galt i fritlægningen - eller også er det bare lidt uheldigt med den mørke baggrund. Det kommer bl.a. til at se ud som om der er huller i din kind.
Måske der derudover kunne varieres lidt på billederne - jeg savner billeder af jeres lokaler. Billeder af gode lokaler sender også et kraftigt signal om, hvad I er for et sted. At man fx. kan se at der er rent og "ordentligt".

Godt med før og efterbillederne.
Jeg ved det er mange billeder og gå i gang med - men de trænger til noget korrektion af lys og farve.
Der er ikke mange mennesker med den hudfarve som de fleste af billeder har.
Billederne er også meget "døde" i lyset - justering af "levels" vill nok gøre underværker.

Endelig kunne det være en idé for jer at investerer i et lille studie-flash sæt - med et par softboxe på.
Det vil give et meget bedre lys på billederne. På flere billeder kan man se det bare er en enkelt flash direkte på, og det bliver ikke ret kønt - reflekser og hud der glinser.

Men ellers er det rigtig godt på vej..

Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak alle sammen. Fine kommentarer.

Billeder:
Det er en profesionel fotograf, der har leveret billeder. Jeg har valgt s/h til alle modelbilleder, da farver blev alt for "virkeligt" og næsten stødende på grund af nøgenheden (måske tog jeg fejl). Farverne i mine egne før/efter billeder er jo desværre et resultat af mine egne mangler som fotograf. Vi plastikkirurger har en uskreven regel om, at vi aldrig bearbejder patientfoto, så de fremstår altid med de mangler som vores fotografering afføder.

Jeg arbejder videre

Andreas

Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Jeg har fuld forståelse for at du ikke vil bearbejde patientfoto.

MEN - lige nu ser billederne jo faktisk IKKE ud som virkeligheden gjorde. På grund af "dine mangler som fotograf" som du selv skriver ;-)  - så har du jo faktisk allerede ufrivilligt bearbejdet virkeligheden.
En simpel korrektion af hvidballance og levels ville få billederne til at ligne det du så da du tog billedet noget mere.

Der er mange måder at anskue det på...
Virkelighed på billeder er en svær størrelse :-)

 

 

Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dirch

Selvfølgelig har du ret. I øvrigt er min fotograf meget ked af den måde hans billeder er blevet præsenteret, så nu vil vi også forsøge, at rette op på dette.

Så endnu engang tak for input

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Synes umiddelbart at det virker til at være en flot hjemmeside.

Kommer oppe fra Aalborg, hvor en af dine kollegaer Bodil Gregersen har huseret. Hendes hjemmeside afspejler efter min menning samme faglighed som hendes operationer(LÆS mindre heldigt).

En plastikkirurg er foruden læge i min optik en kunstner.

Håndværket skal være i orden. Men som fotograf synes jeg godt om billederne.

Folk forventer jo, at du har et visuelt forståelse, hvis Fru Jensen efter 3 børn gerne vil have ordnet brysterne hos dig. Du skal kunne give hende muligheden for at føle sig i trygge hænder.

Din hjemmeside giver det indtryk Bodil Gregersen aldrig ville kunne nå, at dit klinik er en sikker havn.

 

Held og Lykke med kommende arbejdsopgaver.

Med venlig hilsen Esben Lykke Fotografen.

 

 

 

 

 

 

Tilmeldt 8. Jul 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Jeg ved indlægget er over 6 mdr. men jeg synes du skulle vide hvad jeg synes. Er ikke nogen ekspert, men kun en person der kan sige hvad der er mit indtryk. Jeg er en 25 år, der på 5 år har tabt 35 kg. ved selvbetaling af 3 lange højskoleophold. Har stadig fokuset på at nå i mål, og ønsker brændende mit projekt færdigt.
Dog har jeg haft svært ved at se hvordan det skulle kunne lade sig gøre. Og overvejet kirugrejser for at spare pengene, da jeg har planer om kun at få fjernet/løftet og ikke skal have har et fremmedlegme siddende i kroppen.
Vendte ideen med min familie, hvor både min mormor/mor nævnte dig, og så derefter indslaget fra Aftenshowet på dr. 1.

Som patient ville jeg selvfølgelig være ligeså sårbar og blufærdig, som alle de andre. Derfor har det en uvurderlig betydning at man kan mærke på kirugeren er medmenneskelig. Og det synes jeg man kan mærke på dig, at du er et menneske der får andre til at føle sig i trygge hænder.

Var inde og se din hjemmeside, og synes det er lige som den skal være. Jeg har et bedre overblik over hvad jeg vil have lavet, og kan nu planlægge hvordan jeg får sparet op til de forskellge operationer. Det giver en fornyet energi at kunne se målet mere klart, i stedet for det er en tåget fornammelse af hvad der vil ske i fremtiden og hvad det vil kræve.

Så måske vi ses til en konsultation når jeg er parat både vægtmæssigt/økonomisk.
Vil arbejde for sagen, er meget tæt på et BMI under 30. Så der er kun en vej frem. :0)

Alt godt fremover!

Med venlig hilsen Christina Pedersen.  

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet at spørge et allerede etableret privathospital til råds? Arosph har sikkert ikke noget imod at hjælpe en ny konkurrent.

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)