Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afstemning om nyt firmanavn til portal

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
ositive energi

Tak men det er ikke en coaching side men en portal derfor skal det være større, og er modstander af navnet skal hedde noget som helst med Coaching eller coach det er ikke fedt :)

/men tak for din mening.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Trisha82:

Mikael christiansen:
ositive energi

Tak men det er ikke en coaching side men en portal derfor skal det være større, og er modstander af navnet skal hedde noget som helst med Coaching eller coach det er ikke fedt :)

/men tak for din mening.

jeg vil stadigvæk bruge til en coaching portal et engelske ord og det kræver positive energi at kommer fremad heri livet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes heller ikke navnet er så nemt at udtale, ville helt klart også vælge et der var mere flydende.

Mvh

Morten

Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

 tak for din mening :)

alle ja der har stem ja - i må også gerne begrunde hvorfor det er godt

/TAK

Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo positivt?? Det betyder Frigøre oversat fra latinsk!!

Mikael christiansen:
jeg vil stadigvæk bruge til en coaching portal et engelske ord og det kræver positive energi at kommer fremad heri livet

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Trisha82:

Det er jo positivt?? Det betyder Frigøre oversat fra latinsk!!

Mikael christiansen:
jeg vil stadigvæk bruge til en coaching portal et engelske ord og det kræver positive energi at kommer fremad heri livet

nå ja det lyder også godt men ikke mange kan latinske ord oveni og engelske ord kan flere finde ud ad

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har valgt at stemme nej..

Det kan godt være at navnet betyder noget på latin og derfor passer navnet til portalen. Men 49 ud af 50 mennesker aner ikke hvad det betyder når de ser navnet. Derudover er ordet svært at udtale, det er svært at huske og det er ikke nemt at stave til.

Jeg ved godt det kan være svært at finde et navn der dækker alle behov, men 1 ting der er utrolig vigtig, er at navnet skal kunne huskes .. Det skal ligge godt i munden og være nemt at udtale, på den måde sikre mig sig at flere folk vender tilbage.

Det er bare min mening.

Held og lykke

/ Martin

Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jensen:
Det er bare min mening.

Super mening, altså folk skal ikke vide at det betyder dette.Jeg anet ikke at amino havde en eller anden biologisk betydning om udvikling. Så igen Amino aner folk ik at det handler om iværksætter.

Den anden ting er atvero i mine øjne det er da ik svært at huske? Men igen vi er forskellige :)

Den sidste ting. Jeg havde tænk på Cras som også betyder noget lig med frigøre på latinsk, MEN det er taget :S

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Altså ja, alle navne kan benyttes, det er bare vigtigt at tænke på udtalelsen og hvordan det ligger i munden :) Jeg synes det lyder lidt svært, men som du selv siger så er alle jo ikke ens .. Måske ligger ordet i min mund meget dårligt. Hehe! :D

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har valgt at svare ja.

Hvorfor, fordi at når man snakker om det alternative, så er ord med A at fortrække.

På den anden side, så siger det jo ikke menig mennesker noget, og derfor er det jo lidt hip som hap.

Man skal også passe på med at forelske sig ord som coaching, for i manges øjne er det et negativt ord, lidt lige som terapeut.

Så ville sige ja.....barnet skal jo have et navn, og der synes jeg det her er fint....

/Kenneth

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)