Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prisforskel på flexleasing

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle aminoer,

Jeg har en ældre importeret bil fra tyskland som er har en for høj registreringsafgift til at jeg vil sætte den på danske plader, men hvordan er konkurrencen på flexleasing?

Her tænker jeg på om de beregner leasingen ud for en bestemt formular eller om der kan være penge at spare ved at ringe til forskellige selvskaber.

Spørger mest fordi jeg så ved om jeg blot skal prøve at kontakte et selskab eller bruge tid på at ringe til flere...

Håber nogen kender svaret...

Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart kan det godt svare sig at shoppe lidt rundt - der er stor forskel på hvad selskaberne kræver for deres ydelse. Den løbende afgift er ens ved alle selskaber.

Du skal sikre dig at selskabet følger skats regler, de har for ikke så længe siden defineret et nyt regelsæt.

Så gå hellere uden om de mest suspekte leasingudbydere. 

Dog er det generelt ikke en god forretning for dig, hvis din bil ikke har en "dansk" pris på den forkerte side af 400.000-500.000 kr. Så vil det være billigere for dig at finansiere afgiften med et billån fra en bank. Så når du har dit endelige leasingtilbud, bør du undersøge om det kan svare sig i forhold til at betale hele registreringsafgiften ud. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)