Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook og Euroads.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Hvordan tilmelder jeg mig Euroads, hvis jeg bare skal bruge facebookannonceringen?

Jeg har prøvet at tilmelde http://facebook.com og også med .dk - begge afvist, også har jeg prøvet at tilmelde under 'Andet' og forklare hvad jeg skulle bruge.

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tilmelde dig som søgemaskine-sem.

Fra København
Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marcus,

 

Som udgangspunkt er det ikke tilladt at tilmelde Facebook i vores system. Vi har desværre haft en del publishers, der har lavet forskellige scams på Facebook og skabt en dårlig oplevelse for brugeren samt en negativ ladet debat, hvilket Euroads ikke vil associeres med.

Hvis du derimod, som du selv nævner, har planer om at lave betalt annoncering på Facebook, er det en helt anden sag. Du skal bare tage fat i din Publisher Manager og fortælle, hvad du har i tankerne og så vil det der blive taget individuel stilling til om din ansøgning.

Jeg håber dette er svar nok!

Hilsen

Johan

 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har Facebook som medie på min EuroAds konto. For at blive accepteret, skal du blot udtrykkeligt forklare præcis hvad du har tænkt dig at gøre på Facebook. Såsom at arbejde med Facebook annoncering og hvordan du vil bære dig ad. På den måde ved de hvad du har tænkt dig at gøre, og kan samtidigt sortere de fra der laver diverse spam eller fup sider, fra de der ønsker at arbejde professionelt med Facebook annoncering og affiliate marketing.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)