Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - hvem er bedst?

Side 4 ud af 6 (53 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

H∑nning:
og inden længe saver vi i din guldgren

Og så kommer der èn og saver i din guldgren, og er endnu billigere, sviner dig til på nettet og er måske bedre. Er det sådan du selv har lyst til at blive behandlet ?

Hvis du er mindst ligeså god som Demib, Rosenstand og de andre, men billigere, så godt for dig !

Jeg er nu ikke sikker på at det gavner dig at svine folk der er gode til SEO til på nettet. Det kan godt give bagslag, hvis der er nogen der ser sig sure på dig.

Udover det, så gør det at man ikke har lyst til at handle hos dig, sådan en gnaven fætter..

Hvis folk vil betale det de vil, så lad dem gøre det, og vid at du er meget bedre end dem allesammen, og billigere.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

H∑nning:
og inden længe saver vi i din guldgren

Og så kommer der èn og saver i din guldgren, og er endnu billigere, sviner dig til på nettet og er måske bedre. Er det sådan du selv har lyst til at blive behandlet ?

Hvis du er mindst ligeså god som Demib, Rosenstand og de andre, men billigere, så godt for dig !

Jeg er nu ikke sikker på at det gavner dig at svine folk der er gode til SEO til på nettet. Det kan godt give bagslag, hvis der er nogen der ser sig sure på dig.

Udover det, så gør det at man ikke har lyst til at handle hos dig, sådan en gnaven fætter..

Hvis folk vil betale det de vil, så lad dem gøre det, og vid at du er meget bedre end dem allesammen, og billigere.

Jeg mener ikke jeg har svinet Marcel på nogen måde, men jeg beklager hvis det er opfattet sådan. Jeg har reageret på hans kommentar om referencer.

Jeg ser det mere som ophedet diskussion, men som sagt beklager jeg hvis tolkes anderledes

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hep

...og de 2 der helt uden skyld er "blandet ind" i denne debat, nemlig Rosenstand og Demib holder sig langt væk fra denne "mudderkastning" ganske klogt i mine øjne Big Smile

Best regards

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det okay for mit vedkommende.. bare lige en advarsel ;-)

Jeg valgte selv Kim fra Ktj-media.dk fordi han er sindssyg god, men hans priser er lige lidt under de andres... endnu.

Så hvis du er ligeså god som Kim, for eksempel, og har gode lave priser, ville vi alle være interesserede.

Men så lær af Kim, han er utroligt ydmyg, ligger sig ikke ud med nogen, men man ved hvad han står for, når man lærer ham lidt at kende.

Hans priser skal også snart stige, med den efterspørgsel på topfolk som der er, og vil komme.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Henning

Det er da fedt, hvis du har fundet et koncept, hvor du kan levere varen billigere - og vel at mærke i mindst samme kvalitet. Det håber jeg, du vil fortælle mere om, så vi andre kan lære af det.

Du må gerne komme og save i min gren - den er tyk nok til os begge. Og jeg håber da, at du vil dele ud af guldkornene her på Amino i samme ånd, som du under navnet Fireball og som Henning har fået svar på masser af spørgsmål de sidste par år her på stedet. Jeg vil i hvert fald gerne lytte - og jeg er specifikt interesseret i, hvordan du får finansieret research, når du samtidig er så meget billigere? Som ægte jyde er jeg altid interesseret i at spare lidt hist og her.

God weekend.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Boldig:
...og de 2 der helt uden skyld er "blandet ind" i denne debat, nemlig Rosenstand og Demib holder sig langt væk fra denne "mudderkastning" ganske klogt i mine øjne

Det er oftest det klogeste svar man kan komme med. Og hvorfor skulle de også forsvare sig ? Alle ved hvad de kan.

Jeg snakker bare som en kunde her.. en kunde der ved lidt om branchen

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Boldig:

Hep

...og de 2 der helt uden skyld er "blandet ind" i denne debat, nemlig Rosenstand og Demib holder sig langt væk fra denne "mudderkastning" ganske klogt i mine øjne Big Smile

Best regards

Ikke helt - for jeg vil gerne lære noget Wink

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jimi

Jamen jeg er skam helt enig.

æævvvv, nu kom Rosenstand alligevel ind og "ødelagde" min lille pointe *lol* men alligevel med en super rap kommentar som sædvanlig...tak for det Rosenstand  Smile

Best regards

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

H∑nning:
Jeg har mine samarbejdes partnere som ved hvad de laver, og inden længe saver vi i din guldgren, og får SEO optimerings priserne ned i et leje der er rimeligt. Jeres priser ligner de gamle gulddage hvor IT-folk gav den gas.

Henning, timepriserne er da inderligt ligegyldige.

Der vil til enhver tid være folk, som kan hæve 1.500 kroner i timen og samtidig have kunder, der er super lykkelige, når de modtager den månedlige faktura.

Det minder nemlig kunden om, hvor mange penge kunden tjener på SEO konsulentens arbejde.

Der er en verden til forskel på at ligge nederst på side 3 (dette er for øvrigt din placering på ordet "SEO", selvom du i dette indlæg fortæller dine potentielle kunder noget andet) og øverst på side 1.

Der er kunder til de fleste kategorier af SEO konsulenter, men der er kun få kunder til de SEO konsulenter, som ikke kender egne begrænsninger.

Mvh Troels.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi hi så kom jeg sq i skærsilden igen, det er rart at når man prikker til de etablerede at der så sker noget.

Pointen er bare at mange af deres egne råd har de ikke selv implementeret på deres egne sider, så er det bare jeg er glad for det ikke er sikkerheds udstyr de sælger.

Mht ordet SEO og vi ligger nr. 3 det er da super, men jeg har set en plads på side 1 som vi tager om kort tid. Men på ord som SEO optimering og SEO artikler er vi ved at være godt med, så overordnet virker vores strategi fint.

Jeg kommenterer gerne videre i morgen.

Side 4 ud af 6 (53 indlæg)