Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - hvem er bedst?

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)
Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Lars Birkedal:

Troels Kjems:


Nilldrengen:
Men hvor får jeg mest for pengene?


Måske hos det firma, som har de billigste kontorlokaler og færrest telefonsælgere ansat?


Her er et par bud i den kategori.


http://www.wexo.dk/


http://www.redeluxe.dk/






troels huske at det aldtid en god ide at google levrandører: http://www.computerworld.dk/art/42982/google-jager-dansk-cloak-rotte


Og husk også at tjekke datoerne for de kilder du søger i ;)
Det er gamle nyheder (et andet gammelt selskab) og vi er stadig blandt de absolutte bedste til søgemaskineoptimering og skaber dagligt flere og flere resultater for vores kunder :) Bare bed om referencer og ring til dem du lyster.

Hav en god aften :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lars Birkedal:
troels huske at det aldtid en god ide at google levrandører: http://www.computerworld.dk/art/42982/google-jager-dansk-cloak-rotte

Lige præcis ift. søgemaskineoptimering er det mit indtryk, at de bedste resultater opnås, når der arbejdes i "den grå zone". Jeg kan ikke vurdere, hvorvidt Marcel her er gået over grænsen. Jeg tror det dog ikke.

Fakta er, at jeg flere gang har konstateret, at sporene peger tilbage til Marcel, når jeg hjælper mine egne kunder med at forstå, hvorfor deres konkurrenter ligger bedre placeret i de organiske søgeresultater end dem selv.

Jeg har derfor netop anbefalet en af mine kunder at tage fat i Marcel.

Alternativet var et 15 mand stort online bureau, som ifølge sin egen DC-ramte hjemmeside er verdensmestre i SEO :)

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Troels - og tak for de pæne ord :)

Jeg HAR for nogle år tilbage arbejdet med black hat SEO i et andet selskab, hvor den eneste forskel på os og nogle af de andre var, at vi var ærlige omkring hvad vi gør. Men vores kunder idag vælger netop os fordi de ved at VI ved hvor grænsen går :)

Men idag (og de sidste 4 år) har jeg intet med black hat SEO at gøre - så nej, jeg går ikke over grænsen! De resultater jeg skaber er udelukkende baseret på rigtig flot SEO

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos os betaler du for den målsætning vi aftaler. Vi er i den billige ende. Men det handler måske også lidt om prestige, at det er lidt finere at få kendisserne til det. Men du skal være velkommen

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

H∑nning:
Men det handler måske også lidt om prestige, at det er lidt finere at få kendisserne til det.

Prestige står ikke på Nilldrengens liste over kriterier.

Jeg skal ikke kunne udelukke, at webshopejere i deres valg af bil, tøj, ægtefælle, mm.. vægter prestige højt, men lige præcis i forhold til søgemaskineoptimering, så tror jeg, at de er fløjtende...

Mvh Troels.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Troels Kjems:
Jeg skal ikke kunne udelukke, at webshopejere i deres valg af bil, tøj, ægtefælle, mm.. vægter prestige højt, men lige præcis i forhold til søgemaskineoptimering, så tror jeg, at de er fløjtende...

Underligt at I pludselig taler om kendisser der laver søgemaskineoptimering.... dem har jeg ikke stødt på endnu :). Er der nogen af dem der er med i vild med dans?

Men taler vi om man som webshop ejer vælger udfra kendskab, stærkt brand og hjælpsomhed.... så tror jeg bestemt at de fleste webshopejere tager det med i overvejelserne.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er det ikke kendisser indenfor vild med dans men SEO kredse det troede jeg var åbenlys. Men det er vel ingen hemmelighed at Danmark kan mønstre nogle af de bedste på verdensplan.

I og med de er kendisser indenfor SEO er det også et udtryk for en vis kvalitet, men også i en prisklasse der er tung.

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)