Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - hvem er bedst?

Side 1 ud af 6 (53 indlæg)
Tilmeldt 22. Jul 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO - er en underlig størrelse for de fleste og en sælger kan nemt overbevise en om, at deres firma er de bedste. Men hvor får jeg mest for pengene?

Jeg ligger vægt på:

Resultater
Kommunikation
Rapportering
Hastighed
Pris

Går man efter Mikkel Demib? Scannet? A-Better-Traffic? Hvem?

Jeg håber I kan komme med nogle gode svar.


Søren Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du nævner hvilken slags side du har og hvad du skal sælge, så bliver det en del nemmere Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen, Mikkel Demib, Thomas Rosenstand ville være mine første bud.

Tilmeldt 22. Jul 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne jo være, at jeg allerede havde et firma, men ikke var helt tilfreds :-)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Nilldrengen:

Jeg ligger vægt på:

Resultater
Kommunikation
Rapportering
Hastighed
Pris

Skal dette forstås således du lægger vægt på en lav pris? Hvis ja hænger det ikke sammen med de andre ting du ligger vægt på.

Du skal nok kikke på hvilken opgaver du skal have løst, samt sætte dig et budget for hvad du kan bruge på det, herefter finder du dig en leverandør som passer dit budget og behov ;)

Good luck

/allan

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad os høre hvad det er for en side

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale William Atak fra ATAK A/S, han har både kvalifikationer, resultaterne og meget mere i orden! Du kan kigge forbi hans sider aam.dk eller marketinggroup.dk.

Giv ham et kald eller en mail, så skal i nok finde ud af noget!

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ligesom i alle andre facetter af livet, er vi gode til forskellige ting. Nogle af dem på listen her er 5 % bedre end en anden til teknisk SEO, en anden arbejder lige 5 % hårdere for sine kunder og så videre og så videre.

Hvem der lige passer til dig, skal jeg ikke gøre mig klog på, offentligt :-) , men vælg meget gerne en af dem på listen her, som de andre har nævnt. De kan absolut deres kram.

Jeg vil selv anbefale Kim Teztlaff fra Ktj-media.dk . Han er god til teknisk seo, arbejder hårdt for kunderne og er en stille og rolig og nem fyr at arbejde sammen med. Og har meget fair priser.

Ps:

Jeg har ikke lavet noget professionelt sammen med Thomas Rosenstand, som jeg har sammen med Kim, men Thomas er absolut i den øverste top af professionelle i DK, arbejder også hårdt for kunderne ( kan jeg se ved at følge hans arbejde på nettet ), og er virkelig en behagelig fyr også ( angående kommunikation)

Thomas er her : Thomas og al hans SEO

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nilldrengen:
Men hvor får jeg mest for pengene?

Måske hos det firma, som har de billigste kontorlokaler og færrest telefonsælgere ansat?

Her er et par bud i den kategori.

http://www.wexo.dk/

http://www.redeluxe.dk/

Side 1 ud af 6 (53 indlæg)