Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Topplacering på Google

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 111
Fra  3M Telemarketing Solutions Corp Skrevet kl. 06:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, jeg har brug for alle de gode råd jeg kan bruge, jeg driver et telemarketingsbureau på Filipinerne.

Vi launcher snart vores nye hjemmeside og det store arbejde med SEO begynder, vi vil selvfølgelig gerne op på side 1, hvem vil ikke gerne det!

Men vi overvejer at bruge udenlandske eksperter, og vi har egentlig også mange forespørgsler fra kompetente folk, men mit spørgsmål og hovedpine går jo selvfølgelig på om det i praksis kan lade sig gøre med det ønskede resultat??

Håber at høre fra jer

Mark Willien

Med venlig hilsen

Mark Lindberg Wilken - 3mTelemarketing.com

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 07:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan lade sig gøre ja. Der skal dog ligges noget arbejde i. På samme tid skal i også have tålmodighed, da det vil tage noget tid..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Kommer jo an på hvilket søgeord du skal lægge nr. 1 på. Cell phone eller bare phone bliver nok lidt svært. Derudover så kommer
Man langt alene med et godt CMS og et seo plugin dertil.

Skal du have lavet et anlæg til festival eller lign. begivenheder? www.canopysound.dk

Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 111
Fra  3M Telemarketing Solutions Corp Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander, tak for svaret, ja er godt klar det vil tage tid, min bekymring gik bare på at overlade dansk hjemmeside teskt til en som ikke behersker sproget.

Mark

Med venlig hilsen

Mark Lindberg Wilken - 3mTelemarketing.com

Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 111
Fra  3M Telemarketing Solutions Corp Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen

Mark Lindberg Wilken - 3mTelemarketing.com

Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

mark wilken:

Hej Viktor, vi vil gerne frem på mødebooking, telemarketing, og et par andre ord.

Jeg vil sige at det ikke ser umuligt ud med de ord du nævner her, men som Alexander siger, er det noget der kommer til at tage noget tid for dig.

Venlig hilsen - Martin G. Larsen

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

mark wilken:

Hej Alexander, tak for svaret, ja er godt klar det vil tage tid, min bekymring gik bare på at overlade dansk hjemmeside teskt til en som ikke behersker sproget.

Mark

 

Det kan være et problem.. Vi fik på et tidspunkt udviklet et sytem fra nogen i Indien.. Og rent ud sagt, selv om vi gav dem teksten så stavede de sku alligevel ad H til.. Nogle af ordetne var stavet på flere forskellige måder.. Ved ikke om deres copy/paste ikke virkede. Men jo det er utrolig vigtig faktor især når det gælder at optimere for specifike ord...

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du med udenlandske firmaer mener billige linkbyggere i udlandet, så synes jeg det lyder som en dårlig ide. De vil slet ikke have nogen forståelse for det danske marked. Det bedste de kan tilbyde er diverse standardiserede link løsninger som for det meste er i den tvivlsomme kategori. Jeg kan godt forstå det er fristende når nu arbejdskraften er så billig i Filipinerne, men jeg ville hellere læse en god bog eller to om SEO og så træne en dansker i Filipinerne til at lave noget linkbygning for dig.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

mark wilken:

Hej Alexander, tak for svaret, ja er godt klar det vil tage tid, min bekymring gik bare på at overlade dansk hjemmeside teskt til en som ikke behersker sproget.

Mark

 

Det kan være et problem.. Vi fik på et tidspunkt udviklet et sytem fra nogen i Indien.. Og rent ud sagt, selv om vi gav dem teksten så stavede de sku alligevel ad H til.. Nogle af ordetne var stavet på flere forskellige måder.. Ved ikke om deres copy/paste ikke virkede. Men jo det er utrolig vigtig faktor især når det gælder at optimere for specifike ord...

Jeg programmerer og laver SEO osv.

Men... Jeg har MANGE gange overtaget et projekt fra nogle rigtig ringe Indiske programmører, jeg har sandsynligvis bare været super uheldig og har modtaget fra alle de tre dårligste PHP programmører i Indien.

I det værste tilfælde af dem alle, var alt dokumentation på ... Indisk ... og engang har jeg fået hvor det var blandet indisk og engelsk dokumentation.Samtidig har det kode jeg har set været til grin for at sige det mildt... Kompetent fejlfrit programmeret, men til grin - lidt som at gå over åen 14 gange for at få et glas vand.

Ville jeg f.eks. lade en indisk tømrer lave mit hus? Nej - for jeg har stor tillid til at hvis jeg vælger den RETTE tømrer i Danmark (kommunikerer ordentlig indbyrdes og jeg checker dem op mod nogle af deres tidligere kunder), så vil jeg ende op med et resultat jeg vil bo i. Ville jeg bruge en inder til at bygge en website? Nope.

Ovenstående er mine personlige tanker og holdninger, og er på ingen måde ment negativt mod Indien generelt.

Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 111
Fra  3M Telemarketing Solutions Corp Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen, det er de samme tanker jeg går med, men det er også derfor vi er igang med at skille fårene fra bukkene, ingen får lov til at røre vores side uden at kunne fremvise en kompetent portfolio.

Udover det har vi været i dialog med de pågældende firmaer for at høre om placeringerne har holdt stik, det har dog primært været Australske og Engelske firmaer der er blevet arbejdet for, så det gør alt andet lige arbejdet nemmere.

Men vi ville også kombinere det, vi ville være med i hele processen og har lidt erfaring med SEO og jeg har også læst SEO Lex mange gange, men føler ikke det er nok. Og vi har ikke kapialen til at betale en dansker den timeløn de skal have.

Mark

Med venlig hilsen

Mark Lindberg Wilken - 3mTelemarketing.com

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)