Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen som ved lidt om forsikringer til en webportal med betalingstransaktioner?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg skal til at lancere en betalings-webportal i september. Det foregår på den måde at kunder vil købe forskellige pakkeydelser og betalingerne vil være online.

Indtil videre ved jeg at jeg skal have fat i en netbanksforsikring, som kan forsikre min virksomhed mod f.eks. hackerangreb på netbanken.

Men jeg tænker om der er andre forsikringer som jeg skal have fat? Såsom hvis nogle hackere får fat i mine kunders kreditkortoplysninger? Selvom de reelt ikke ligger hos mig, men et sikkert krybteret sted hos professionelle.   

Jeg prøver bare på at finde ud af hvad jeg mangler og OM jeg mangler noget?

 

Med tak på forhånd!  

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville mene at sikkerheden lå ved betalingsgateway / indløseren og at de gerne skulle stå til ansvar for deres transaktioner bliver hacket. 

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er fuldstændig enig med Kristian.. Du benytter jo en SSL krypteret side når dine kunder betaler med kort og det er dem du benytter der står for det :)

J. Nielsen:
Indtil videre ved jeg at jeg skal have fat i en netbanksforsikring, som kan forsikre min virksomhed mod f.eks. hackerangreb på netbanken

A hvad? Er der nogen som kan give mig en forklaring på dette? Det skulle da aldrig efter min mening have noget at gøre med din shop.. er der nogen som kan rette mig hvis jeg er helt galt på den?

Jeg tror bare det er for at få flere penge ud af dig..

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lidt i tvivl ang dit oplæg og dine pakker?? 

Skal det forståes sådan at du kommer til at tilbyde en betalingsgateway og at du "holder" pengene for kunderne lidt som paypal?? 

For er det sådan noget, er det noget helt andet end en forsikring vi taler om

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Det var egentlig bare for at få bekræftet nogle tanker, som jeg har fået inden jeg er nået til fasen med at få implementeret betalingsdelen osv. Jeg er af typen som undersøger ALT til bunds, selvom jeg egentlig godt ved svaret. Der skal helst ikke gå noget hen over hovedet på mig.

Det som I skriver præcis det som det jeg havde forventet at det ville være.

Mange tak for jeres svar! :) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)