Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino plus - go forretning for brugeren eller bare for Amino?

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke at det som sådan har med Amino Plus at gøre, og så alligevel lidt.

Bemærk venligst, at følgende er konstruktivt ment, selvom det rummer en del kritik.

Din tilgang til Amino lader til at være, at du skal hive så meget værdi ud af sitet så billigt som overhovedet muligt. Fred være med det - det har jeg ikke ondt i røven. Det er bare ikke det mest effektive.

Af dine 10 indlæg har kun et par stykker været brugbare for andre brugere. De øvrige har været i dine egne tråde, hvor du søger hjælp eller viden.

Hvis du bruger noget tid af og til på at søge efter tråde inden for de områder, hvor du er stærk, og giver andre brugere værdi, information og viden, vil mange flere være tilbøjelige til at tjekke din profil, sende dig en mail, huske dig til en anden god gang osv.

Du vil givetvis få langt mere ud af at investere et kvarter om dagen på at besvare indlæg end af at tilmelde dig Amino Plus og vente på, at opgaverne kommer ind af sig selv.

Amino Plus vil dog givet tjene sig hjem på den ene eller den anden måde, hvis du følger mine anbefalinger.

Hvorfor rose sig selv, når man har kunder til det? Se vores AdWords-referencer.

Fra Jammerbugt Marketing
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 28
Fra  Jammerbugt Marketing Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jakob Jensen:

Ikke at det som sådan har med Amino Plus at gøre, og så alligevel lidt.

Bemærk venligst, at følgende er konstruktivt ment, selvom det rummer en del kritik.

Din tilgang til Amino lader til at være, at du skal hive så meget værdi ud af sitet så billigt som overhovedet muligt. Fred være med det - det har jeg ikke ondt i røven. Det er bare ikke det mest effektive.

Af dine 10 indlæg har kun et par stykker været brugbare for andre brugere. De øvrige har været i dine egne tråde, hvor du søger hjælp eller viden.

Hvis du bruger noget tid af og til på at søge efter tråde inden for de områder, hvor du er stærk, og giver andre brugere værdi, information og viden, vil mange flere være tilbøjelige til at tjekke din profil, sende dig en mail, huske dig til en anden god gang osv.

Du vil givetvis få langt mere ud af at investere et kvarter om dagen på at besvare indlæg end af at tilmelde dig Amino Plus og vente på, at opgaverne kommer ind af sig selv.

Amino Plus vil dog givet tjene sig hjem på den ene eller den anden måde, hvis du følger mine anbefalinger.

Jeg sidder med røde øre nu, din kritik er bestemt taget til efterretning. Det kommer bag på mig at blive opfattet på den måde, egentlig ville jeg jo bare høre til andres erfaringer...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror det handler meget om hvem man er og hvad man har brug for.

Er man Freelancer og gerne vil have flere opgaver på Amino Freelancer, så vil jeg mene at knap 3 kr. om dagen er rimelig billigt for at alle kan se ens kontaktdata, at man kan byde på mere end 1 opgave om ugen, at man står først i søgninger, får mails fra debatten når ens arbejdsområde bliver nævnt, at man får en større signatur og alt det andet.
Jeg ved ikke hvor man kan få mere value for money...

Hvis man har en virksomhed og selv brugere freelancere af og til, vil jeg mene at kontaktdata på 8.000 freelancere, alene må være de par kr. værd om dagen og når dertil lægger gode rabatter (Vi laver mange nye aftaler lige nu), webinarer (Dem kommer der en del af i efteråret), intet topbanner/popups i debatten, mulighed for flere søgeord og virksomheder etc. i Bizz og 100 andre små fordele rundt på Amino, så vil jeg mene at pengene er givet godt ud.

Men igen, det handler om hvad man har brug for og ser værdi i. Der er meget jeg udmærket kunne undvære i min forretning, som jeg bruger penge på i dag. Jeg kunne i princippet undvære min stol og sidde på gulvet, uden at miste kunder, men jeg vælger selv at omgive mig med møbler, telefon, lidt plakater på væggen, lidt annoncer på nettet, en god computer at arbejde med, kaffe på kanden og meget andet som kunne undværes, men som gør tingene lidt lettere, behageligere og mere effektivt for mig.

Så jeg er glad hver gang der bliver solgt et Amino Plus abonnement, for det gør at vi kan gøre Amino bedre (Du kan måske mærke alt det arbejde vi har lavet de sidste måneder med at gøre Amino hurtigere?), men som jeg har sagt før. Føler du ikke at du får valuta for små 3 kr. om dagen ved at købe Plus, så brug dem på et æble i stedet for, så holder du jo også doktoren fra døren :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Anni Volden:

Jakob Jensen:

Ikke at det som sådan har med Amino Plus at gøre, og så alligevel lidt.

Bemærk venligst, at følgende er konstruktivt ment, selvom det rummer en del kritik.

Din tilgang til Amino lader til at være, at du skal hive så meget værdi ud af sitet så billigt som overhovedet muligt. Fred være med det - det har jeg ikke ondt i røven. Det er bare ikke det mest effektive.

Af dine 10 indlæg har kun et par stykker været brugbare for andre brugere. De øvrige har været i dine egne tråde, hvor du søger hjælp eller viden.

Hvis du bruger noget tid af og til på at søge efter tråde inden for de områder, hvor du er stærk, og giver andre brugere værdi, information og viden, vil mange flere være tilbøjelige til at tjekke din profil, sende dig en mail, huske dig til en anden god gang osv.

Du vil givetvis få langt mere ud af at investere et kvarter om dagen på at besvare indlæg end af at tilmelde dig Amino Plus og vente på, at opgaverne kommer ind af sig selv.

Amino Plus vil dog givet tjene sig hjem på den ene eller den anden måde, hvis du følger mine anbefalinger.

Jeg sidder med røde øre nu, din kritik er bestemt taget til efterretning. Det kommer bag på mig at blive opfattet på den måde, egentlig ville jeg jo bare høre til andres erfaringer...



Anni, du skal ikke have røde ører over noget som helst.
Du driver en forretning og stiller et godt og legitimt spørgsmål om værdien af Amino Plus, det er mere end i orden.
Om det er pengene værd for dig, må du afgøre, men du er altid velkommen til at spørge.

Men lyt til Jakob, for han har helt ret. Værdien af 15 minutters "arbejde" med at hjælpe andre på Amino, vil langt overstige værdien af Amino Plus, det er der ingen tvivl om. Så hvis du ikke kan finde penge til Plus i dit budget, så brug lidt tid på at hjælpe andre, det vil du få stor værdi af.

Så kom igang, der er mange der har brug for hjælp :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Martin Thorborg:
Føler du ikke at du får valuta for små 3 kr. om dagen ved at købe Plus, så brug dem på et æble i stedet for, så holder du jo også doktoren fra døren :-)

 

Yes Ja, humoren har du sgu stadig bevaret, selvom du af og til agerer som en sur vrissen gammel mand! Big Smile

Fra Brøndby
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 275
Fra  WPS.DK Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes ikke kun man skal tænke på hvad man får ekstra ved Amino Plus. Jeg vil heller dreje svaret imod, at Amino slet ikke ville eksistere uden Amino Plus.

Så direkte drager jeg ikke mange fordele ud af selve plus delen, men jeg er bestemt glad for at være her på Amino og ønsker derfor også at støtte siden.

/ Brian

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har tidligere været plus og jeg syntes heller ikke, at der var værdi for pengene - Der er kommet mere til siden, men når det ofte er rabat i forhold til produkter så kræver det jo et behov for disse produkter før det tjener sig hjem.

Fra Jammerbugt Marketing
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 28
Fra  Jammerbugt Marketing Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Føler du ikke at du får valuta for små 3 kr. om dagen ved at købe Plus, så brug dem på et æble i stedet for, så holder du jo også doktoren fra døren :-)

Jeg er ikke så glad for æbler, så pengene er gået til et 30 dages abonnement. Jeg vil gå ombord i de forskellige tilbud og finde ud af om det er noget for mig...

Tak for jeres holdninger.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Anni Volden:

Martin Thorborg:
Føler du ikke at du får valuta for små 3 kr. om dagen ved at købe Plus, så brug dem på et æble i stedet for, så holder du jo også doktoren fra døren :-)

Jeg er ikke så glad for æbler, så pengene er gået til et 30 dages abonnement. Jeg vil gå ombord i de forskellige tilbud og finde ud af om det er noget for mig...

Tak for jeres holdninger.

Så må du være mere til chokolade end æbler :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Anni Volden:
Jeg er ikke så glad for æbler, så pengene er gået til et 30 dages abonnement.

 

Yes Velkommen om bord!

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)