Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino plus - go forretning for brugeren eller bare for Amino?

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anni Volden:
Får man virkelig flere opgaver, eller er det salgssnak?

Er det Amino der skriver at man får flere opgaver som Plus profil eller hvem refererer du til?

I så fald er det ikke korrekt. En Plus-profil er ikke bare lig med flere opgaver, så nemt er det desværre ikke Smile

Flere opgaver får du ved at udføre et godt stykke arbejde og få nogle gode anbefalinger, det er i hvert fald sådan vi har fået opgaver herinde. Jeg bruger Amino en hel del og ser det ikke bare som en cost/benefit beregning om jeg skal være medlem, men lige så meget at fordi Amino giver mig så meget støtter jeg gerne projektet.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøvede det i en måneds tid, og var egentlig ret glad for det. Det giver en bedre signatur som giver flere besøgende (og dermed kunder hvis du har en OK forretning), du kan skrive blog-indlæg (giver mange læsere) og man kan holde sig opdateret når nogle skriver om f.eks. spækhuggere via Amino alert. Det er gode ting, men det kræver du bruger Amino aktivt for at få noget ud af det.

Hertil kommer så at man støtter en glimrende portal. Det skal helst bare være et produkt man køber fordi "det er det værd", og ikke "fordi man støtter Amino".

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjaaa, jeg spare 25% på mit firmafon abb, og det betaler i princippet halvdelen af mit Amino-plus abb :-)

Derudover får jeg via min signatur, og aktive deltagelse på Amino, en meget stor kundegruppe, både henvendelser og direkte køb på MaxiWeb

Kort sagt, jeg havde sgu nok også købt det, selvom det havde været 10 gange dyere ;)

Men kan godt se at du måske er itvivl, hvis ikke bruger det aktivt. :)

Fra Jammerbugt Marketing
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 28
Fra  Jammerbugt Marketing Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Holdgaard:
Hertil kommer så at man støtter en glimrende portal. Det skal helst bare være et produkt man køber fordi "det er det værd", og ikke "fordi man støtter Amino".

Lars det er netop der den ligger for mig. Jeg kan sagtens følge de indlæg vedr. at støtte op om projektet, men omvendt holder man jo ikke en forretning kørende fordi det er et godt initiativ.

Måske skulle jeg gøre som dig og købe en måneds abonnement og drage mine egne erfaringer....

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 6 person

Når mit Plusabb. udløber til september bliver det ikke fornyet.

Der er simpelthen ikke "value for money" uanset om beløbet er lille eller stort, og noget egentligt iværksætterfora er det vel dybest set heller ikke, da det primært er online business bygget på eksisterende forretninger der duplikeres (affiliate, webshop, webservice etc.)

Martin Thorborg er en flinker fyr - det er jeg ikke i tvivl om - og Amino er for det meste et enormt rart og hyggeligt sted, men et findes jo også på andre fora rundt omkring, - og betaling er jo ikke en faktor der gør noget bedre eller dårligere når det kommer til hygge.

Der er kommet rigtigt mange unge (umyndige) mennesker til og det er supergodt, - men det er jo noget man som forretingsmand m/k skal passe gevaldigt på. Både juridisk og etisk.

Jeg hjælper hjertens gerne, men jeg har i år (til forskel fra tidligere år, jeg har været her siden `08) fået et hav af forespørgsler, og det var først da jeg havde fået et par enslydende oplæg, at jeg forstod at det var SKOLEOPGAVER jeg brugte min tid på at rådgive om.

Jeg ved ikke om Amino har markedsført sig i Folkeskolen, men jeg vil altså ikke risikere at råde nogen til noget, hvis det stadig burde være forældrene der har ordet.

Jeg køber selv en del freelanceres tid, men for mig har det ingen betydning om vedkommende er Plus eller ej, skulle jeg sige noget, og det er selvfølgelig SUBJEKTIVT - så virker det som om at nogen køber sig Streetcred gennem Plus, - men måske mere fordi de får for mange lommepenge end at de har en proff. tilgang/evne til de udbudte jobs.

Det er altsammen ikke noget jeg vil bebrejde hverken Amino eller Martin Thorborg, så min holdning er slet ikke for/imod - men sammenligner jeg med tilsvarende betalingsfora i udlandet så Amino nok mere hygge en forretning.

Men rart at skrive sammen med jer allesammen, og lidt kendisskuldergnub med Thorborg, Rosenstand og DeMib har jo også en værdi for nogen :)

Så jeg synes ikke Plus er dyrt, men business er det ikke. 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 3 person

Amino Plus er en overskudsforretning for mig, alene via den trafik mine signaturlinks skaber. Derudover har signaturlinks en mindre SEO-værdi. Jeg har ikke benyttet mig af de forskellige rabatter og benytter heller ikke Freelancer.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg opgraderede til Plus fordi jeg skulle bruge signatur-feltet. Jeg bruger ikke Plus til meget og har svært ved at se de store fordele. Jeg får ikke flere jobs som freelancer. Men jeg har det også sådan, at hvis man ønsker større udbytte, så må man selv udvise kreativitet og bruge Amino opfindsomt. Så jeg er enig med Lars Holdgaards: "...det kræver du bruger Amino aktivt for at få noget ud af det...".

Jeg er også enig med Anni Volden i det med chokoladen. Det grænser til det fornærmende at lokke med sådan en gulerod. Hvis jeg fik valget mellem en æske chokolade og en rigtig gulerod, ville jeg nok vælge guleroden! Den feder i det mindste ikke! Jeg har aldrig "hævet" min retmæssige belønning - chokoladen - og agter det heller ikke.

Men det med chokoladen har før været genstand for debat på Amino, og jeg fornemmer, at mytteriet ulmer i krogene og hvert øjeblik kan bryde ud blandt Amino-debattører...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Når mit Plusabb. udløber til september bliver det ikke fornyet.

Der er simpelthen ikke "value for money" uanset om beløbet er lille eller stort, og noget egentligt iværksætterfora er det vel dybest set heller ikke, da det primært er online business bygget på eksisterende forretninger der duplikeres (affiliate, webshop, webservice etc.)

Martin Thorborg er en flinker fyr - det er jeg ikke i tvivl om - og Amino er for det meste et enormt rart og hyggeligt sted, men et findes jo også på andre fora rundt omkring, - og betaling er jo ikke en faktor der gør noget bedre eller dårligere når det kommer til hygge.

Der er kommet rigtigt mange unge (umyndige) mennesker til og det er supergodt, - men det er jo noget man som forretingsmand m/k skal passe gevaldigt på. Både juridisk og etisk.

Jeg hjælper hjertens gerne, men jeg har i år (til forskel fra tidligere år, jeg har været her siden `08) fået et hav af forespørgsler, og det var først da jeg havde fået et par enslydende oplæg, at jeg forstod at det var SKOLEOPGAVER jeg brugte min tid på at rådgive om.

Jeg ved ikke om Amino har markedsført sig i Folkeskolen, men jeg vil altså ikke risikere at råde nogen til noget, hvis det stadig burde være forældrene der har ordet.

Jeg køber selv en del freelanceres tid, men for mig har det ingen betydning om vedkommende er Plus eller ej, skulle jeg sige noget, og det er selvfølgelig SUBJEKTIVT - så virker det som om at nogen køber sig Streetcred gennem Plus, - men måske mere fordi de får for mange lommepenge end at de har en proff. tilgang/evne til de udbudte jobs.

Det er altsammen ikke noget jeg vil bebrejde hverken Amino eller Martin Thorborg, så min holdning er slet ikke for/imod - men sammenligner jeg med tilsvarende betalingsfora i udlandet så Amino nok mere hygge en forretning.

Men rart at skrive sammen med jer allesammen, og lidt kendisskuldergnub med Thorborg, Rosenstand og DeMib har jo også en værdi for nogen :)

Så jeg synes ikke Plus er dyrt, men business er det ikke. 

Som sædvanlig et usædvanlig velformuleret indlæg fra din hånd Yes

Og jeg mener også du har fuldstændig ret mht. dine betragtninger om tilgangen mennesker, der måske havde bedre trivsel på Arto eller lignendeBig Smile

Jeg har fået mange ordrer via min færden på Amino, primært websider og ikke mindst logoer (og som man kan forvente har der naturligvis også været en mindre andel useriøse i mellem disse kunder). Denne ordretilgang skyldes jo så netop Amino. Disse ordrer havde jeg sikkert også fået uden at have været +medlem, men omvendt synes jeg, at jeg "skylder" Amino lidt for at skabe potientelle kundeemner, så jeg vil godt give "lidt tilbage".

Men ikke dermed sagt, at jeg synes andre absolut bør bruge penge på medlemsskab. Det må være helt op til den enkeltes tilgang til tingene...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Amino Plus er en overskudsforretning for mig, alene via den trafik mine signaturlinks skaber. Derudover har signaturlinks en mindre SEO-værdi. Jeg har ikke benyttet mig af de forskellige rabatter og benytter heller ikke Freelancer.

Helt enig!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

... Tja, jeg er også Amino Plus.

a) Fordi Amino er noget som jeg syntes er rigtig godt og som mange (der i blandt mig selv) har glæde af. Så derfor vil jeg også gerne betale for et plus abonnement og derigennem gøre min lille beskedne indsats for at økonomien i Amino også hænger sammen og Amino derved også eksisterer i morgen.

b) Fordi jeg syntes at Martin er en fin fyr.

c) Fordi jeg på et eller andet tidspunkt havde fået en blød idé om at jeg ville sætte noget banner-værk i bunden af min signatur. Det kommer en eller anden dag, når jeg har tid, fundet ud af hvad det skal være, tæsket et banner ud af en af vores grafikkere, fået rydtet op i min sokkerskuffe og lignende med højere prioritet...

d) Fordi jeg trækker på nogle af de "goder" som følger med et plus abonnement.
Primært de sessions der har været på Amino Academiet og videoerne fra f.eks. Amino Tastic m.m.

e) Fordi jeg syntes det ser blæret ud med et "Plus-ikon" på min profil.

Hvis du hælder ovenstående i en blender og giver den et par snurreture, så har du vidst essensen af hvorfor jeg også er en "Plus'er" Geeked

/Jesper

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)