Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino plus - go forretning for brugeren eller bare for Amino?

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Jammerbugt Marketing
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 28
Fra  Jammerbugt Marketing Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Amino Brugere

Som det fremgår af min overskrift handler dette indlæg om Amino Plus... Jeg bruger Amino et par gange om ugen og bliver jævnligt tilbudt prøvemedlemskaber på Amino Plus, men der skal lidt mere end en æske chokolade til at overbevise en stædig nordjyde!

Der for vil jeg gerne spørge I andre brugere hvad I synes? Får i Amino Plus'ere valuta for pengene? I andre 'alm' medlemmer hvorfor har I ikke opgraderet jeres medlemskaber? Får man virkelig flere opgaver, eller er det salgssnak?

Glæder mig til at høre jeres gode/dårlige oplevelser.

Anni

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke valgt at opgradere min bruger til Amino plus fordi jeg ikke kan se hvad jeg skal bruge det til. Det er enormt dyrt og jeg har svært ved at se værdien i det du får adgang til.

De freelance opgaver jeg har fået igennem Amino har været meget passende i både størrelse og leveringstid, så hvis formålet skulle være at skabe mere reklameværdi for min virksomhed igennem 'Freelancer' eller her i forummet i form af min signatur, så vil jeg hellere bruge de penge til noget andet.

Men om det er en god forretning for andre ved jeg ikke - min personlige overbevisning er at det er god forretning for Amino.

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Anni Volden:
I andre 'alm' medlemmer hvorfor har I ikke opgraderet jeres medlemskaber?

Jeg tror man skal gøre op med sig selv, om man har et kundegrundlag på amino. Jeg har personligt ikke gjort meget i at annoncere på amino (endnu), og har derfor ikke valgt at købe Amino Plus. Men jeg er da åben for at høre om alt det, jeg går glip af på nuværende tidspunkt ;-)

Og chokoladen er noget de godt må beholde, det virker i hvert fald ikke mere tiltrækkende på mig :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anni,

Jeg har opgraderet min profil, men vil sige at det hverken har gjort til eller fra. De fleste af mine freelancer opgaver får jeg faktisk igennem andre kanaler.

/Lindemose

Freelance udvikler

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

man støtter da en god portal som iværksættere må man bidrage til en anden som giver så meget til os andre

http://www.amino.dk/plus/ der er oveni en masse amino.dk plus fordele så hvad venter man på man er jo iværksættere og vi støtter hinanden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv overvejet at opgradere min profil. Så jeg følger lige med..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Skouhus:

Repox:
Det er enormt dyrt

Alt er relativt, det koster DKK 2,71 per dag, eller små DKK 100 per måned. Fordelene kan du læse om her:

Som du selv siger er alt jo relativt - og jeg synes faktisk at mine 'små DKK 100 per måned' kan gå til noget andet - for jeg har læst fordelene. I forhold til min færden på Amino, så har jeg ikke noget at bruge de 'fordele' til.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Udemærket spørgsmål...

Det var måske, efter et par mdr. med plus, på tide at vurdere på fordelene;

Amino Akademi: Der har været ét broadcast mens jeg har været +medlem. Ikke umiddelbart noget jeg kunne bruge til det store, men det var da meget hyggeligt.

Amino Boost: Har endnu ikke kigget på det.

Amino Alert Direct: Har (passivt) brugt det meget. Det er meget rart at få en besked når noget interessant bliver sagt. Forumstrømmen går hurtig og man kan hurtigt misse et indlæg.

Amino freelancer: Har oprettet profil og kigget på opgaverne nogle gange. Der har tit været urimeligt lave priskrav så jeg har slet ikke gidet at byde ind på det. Ikke en feature jeg benytter mig af.

Amino tryk: Kigget derind, men ikke oprettet noget eller ledt efter trykkerier (på trods af flere trykopgaver)

Amino Erhvervs Events: Fået nogle mails med events i mit opråde (eller online) - alle fyldt med e-conomic events - igen uinteressant.

Amino plus partner fordele: Fine rabatter etc - kommer nok til at bruge en dag

Sponsorlinks værdikode: Lidt i samme båd som 'Amino boost' - ikke kigget på endnu

Bedre debat og blogoplevelse: Jeg kan nu rate indlæg, lave flere links og billeder i min signatur, se hvem der rater mig og slå de irriterende 'Amino Svar'-links fra (de er gode nok - hvis de var bedre differentieret). Sikkert noget man kunne undvære, men det er nu meget rart ikke at være afskåret.

Diverse fordele: Har ikke kigget på endnu.

Om det er 100kr./md. værd må du selv vurdere, jeg tænker det er en lille investering for en lidt bedre adgang til danmarks største iværksætter community. Der er måske også lidt signalværdi i det ved det ikke.

Jeg har fået nogle opgaver og nogle gode bekendtskaber, men det kunne jeg også have fået uden et plus-medlemskab.

Jeg kunne måske godt tænke mig et større plus-område. Lidt mere Linkedin, lidt mindre Arto.

:) Kim

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg fornemmer ikke jeg har fået nogle fordele ved at være Plus-medlem. Jeg tror jeg får noget ud af min signatur, men det kan "Gratisterne" jo også få.

De øvrige tilbud er ikke noget der er oplagte i mit daglige virke...

Så den eneste grund til at jeg er plus-abonnement er, at jeg synes jeg har læst rigtige mange gode råd og ikke mindst megen underholdning gennem tiden.

Så jeg støtter simpelthen fordi jeg synes Amino fortjener det...

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)