Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til pris og betaling af hjemmeside-job

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 27
Fra  Onlime.dk Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg blev for noget tid siden spurgt om jeg ville sætte en hjemmesiden op for en køreskole, hvilket jeg sagde ja til. Jeg har sat siden op i et cms-system og konfigureret det til køberens ønske med fredt design etc og rundt regnet har jeg nok brugt 12-15 timer på dette. Dertil vil jeg høre, hvad en rimelig pris (timeløn) ville være for dette. Jeg er ikke uddannet i faget og er blot på amatørbasis. Dertil vil køberen gerne have mig til at vedligeholde siden med forskellige ting - hvad bør jeg tage for dette?

Og en sidste ting. Jeg vil gerne opgive min indtægt til Skat, men jeg ved ikke helt hvordan jeg gør dette og hvordan jeg gør, at køber kan få prisen ind i sit regnskab.

På forhånd tak, jeg håber der er nogen der vil hjælpe :)

Vh.

Jeg driver til dagligt Onlime.dk - Vi leverer Danmarks bedste løsning, når det kommer til backup og lagerplads i skyen.

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er altid svært at prissætte tingene, men jeg vil mene en timepris på 150-300kr. er fair, men det kommer også and på resultatet – hvis du f.eks er en super effektiv og kan lave 10 timers professionel arbejde på 1 time kan du således tage en væsentlig højere timepris. Dette gælder også den anden vej, hvis du sidder 5 timer hver nat fordi billedet hopper ud til højre og det burde stå i venstre side skal du nok glemme alt om timepris og aftentillæg ;)

Du kan altid kigge på det endelige produkt og spørge dig selv hvad du synes produktet har i værdig.

Til vedligeholdelse og opdatering kan du lave en fast pris pr. opdatering eller kører på en fast timepris.

*Slåfejl er U/B.

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06