Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lidt seo-hjælp?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er ved at oprette en webshop hos GoldenPlanet.

Her har jeg muligheden for at lave META-beskrivelse og META søgeord, både ved siderne og på alle produkter og kategorier, men har det nogen betydning for seo hvis man ikke laver META beskrivelser og søgeord på produkkterne?

Er det nogen som kan give et eksempel på hvad man kan skrive i META beskrivelse og META søgeord? :) , jeg sælger elektronik.

Er der evt nogen som rimelig billigt kan seo min side?

På forhånd mange tak for hjælpen :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Meta beskrivelse har betydning for det er den tekst man læser under title når den er listet på Google,

Meta søgeord har ikke store betydning for at sige ingen men lav dem alligevel hvis nu det skulle blive en faktor i Googles algoritme, så har du lavet dem og skal ikke til at lave det hele om.

Men ellers er Vi billige med SEO i forhold til hvad du får.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris.

Din metabeskrivelse (Meta description) har en væsentlig indflydelse på, hvor mange brugere som rent faktisk klikker sig ind på din side, når siden på et tidspunkt er nået så tilpas højt op i søgeresultaterne, at folk ser den.

Du kan derfor med fordel se din metabeskrivelse som den første salgstekst, der møder potentielle kunder.

Skriv noget, der fanger mennesker (og ikke søgerobotter), fx.

"Stort udvalg af billig elektronik. Danmarks mest tilfredse kunder. Fri fragt over 500,-. Se vores aktuelle tilbud på elektronik. Køb online nu.".

Mvh Troels.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo se her hvad andre der sælger elektronik skriver i deres metabeskrivelser:

elektronik søgning på google

metabeskrivelsen er den sorte tekst under sidetitlen - den blå.

Den er ret vigtig, da det er den der trækker kunder i butikken, så du skal skrive en kort sælgende tekst til den enkelte side/produkt, -og sørg for at dit keyword bliver gentaget i beskrivelsen.. For har den ikke umiddelbart relation til din sidetitel, eller brugerens søgning, finder google selv noget på sitet som den finder mere relvant for den pågældende søgning.

Mht metakeywords, så bruges de for såvidt ikke af nogen søgemaskiner lige nu, og blandt seoeksperter er der både for og imod om man skal bruge dem... Imod taler at konkurrenterne kan aflure i din  kildekode hvad du forsøger at optimere  til, - men der er jeg nu af den holdning, at man ikke behøver at være særligt intilligent for at kunne se det, også selvom de ikke er brugt..

'så mit råd er at bruge dem, -ingen kender søgemaskinernes præcise algoritmer, -og hvad de ikke vægter i dag, gør de måske i morgen.. så finde 4-5 beskrivende keywords for hver enkelt side/produkt på din side og søt ind her..

Håber du kan bruge det.. Og held og lykke med projektet.

/Ulrik

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

I sidste uge gennemgik jeg en golden planet webshop og i den var der en hel del dublicated content.

Der er noget filter på alle categoriersider der skaber dc content samt hvis du vælger flere valutaer.

Hvis du kan fravælge disse funktioner bør du bestemt gøres det da det ellers skaber masser af dc content.

Send mig link til din shop så skal jeg nok tjekke om du er ramt at disse fejl.

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg kan tilbyde dig en linkpakke for 200 kr pr ar

hvor du for forside link pa 10 gode danske sites

herunder et PR4 katalog

Billige seo pakker

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du Kan starte med at google viser op til 67 tegne og laver den sigende bruge ikke bare domæne navn med finde en titlen der giver klik og fanger virkeligt meget jeg mener denne her titlen <TITLE>Net-Trading.dk</TITLE>

den skrigende grønne farve kan godt bruges vis lige vil fremhæve noget med en hel produktbeskrivelse med denne tekst farve unødvendigt besværligt at læse brug bare alm. hvid tekst , og så brug de skrigende vis vil bruge til at fremhæve tekst.

Huske selvfølgelige at bruge h1 og h2 og h3 og h4

interne links imellem sider søgeord optimere hovedord og forklare hvad er de forskellige ting kommer hele tiden nye bærbar computer med bærbar heder bærbar 3G indbygget i computer heder det altid og vis ønsker dette i sin computer er det smart at ligge med dette højt i google derved god interne links kan få masse af kunder der søger speciel krav du kan lave en ordbog eller FAQ siden som er en spørgsmål svar siden der kan også der lave interne links ud til endnu en gang hvor forklare igen hvad der tilbydes.

Bloggen på siden er vigtigt det skaber indhold på siden og SEO gut kan selvfølgelige godt skrive artikler til dig med du er nu gang ejer af siden og en nyhed kan du ikke forvente han sider lige og kunne skrive en søndags aften og ved alt det sammen som dig så du kommer aldrig uden om at lave lidt , derved en god passion for sin ide og vil bruge en del tid er afgørende det lykkes.

Tilkøbe hjælpe kan jeg anbefalede at bruge f.eks. bruge http://seo.demib.dk/ download deres gratis bog og abonner på deres SEO evt. brug anden med vent gerne et par dage læs lidt viden og vælge der efter den rettet til at hjælpe med hele processen.

Dine billeder mangler tilter og tags vis gør det og laver dem kan din side findes i google billed søgning

her et par ekstra råd i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Glem alt om SEO lige nu og så få lavet siden overskuelig. Der er ikke meget ved at få en masse besøgende, hvis de ikke køber noget.


Gør det her først

Opsæt teksten mere overskuelig og drop den skrigende grønne

Lav flere afsnit, så det er til at læse

Brug konsekvent nogle få størrelser tekst (1 til overskrifter og 1 til brødtekst)

og ikke så høj skriftstørrelse


Produktsiderne synes jeg er overskuelige og flotte



God arbejdslyst Smile

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Tak for jeres store hjælpsomhed, jeg vender tilbage til jer i løbet af ugen ;)

Godt man har Amino .. hvad skulle man gøre uden :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Theis - kom hønen eller ægget først? Enig, siden skal være overskuelig, men 'glem alt om SEO' er også ærgerligt :-) Synes man skal gøre det 50/50..

@ Chris - vil gerne anbefale et af mine gamle blog indlæg, der heder 'Simpel webshop SEO'. Det handler om hvordan jeg fik min shop op på nogle gode resultater, og burde være lige til højrebenet :-)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)