Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan forstås interne links?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

der er mange der har snakke om af interne links  er vigtig men har jeg forståe det tet jeg har en side der heder om www.skiathos-info.dk hvor der er en der heder om skiathos 

vil det så sige vis jeg hver gang jeg på sinde støder på orde skiathos og lader det linke til under siden der heder om skiathos 

er det der menes med interne link 

bare så jeg er på rette vej 

P.S jeg har fåde kratik  over kopi texst jer ved og lave den om med min private text på bunde så den side  jeg har på www.skathos-info.dk er den gamle side er ved og lave den ande på localhost 

håber der en der gider og forklare mig det 

Fra Ringsted
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Når står på siden ord Lalaria linker du den side der omhandler dette emme dette gør du hver gang du nævner et ord , der omhandler en andens side ord , det giver en god sigende interne links på siden

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Skiathos-info.dk

Interne links er når du på din hjemmeside laver et link fra en side til en anden..

Eksterne links er når du laver et link til et helt andet hjemmeside.

Det er utrolig vigtigt at alle dine interne link fungere optimalt, altså at de ikke viser til en tom side, det kan google ikke lide :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er egentlig meget enkelt.

Et internt link er med til at bestemme hvor linkjuice flyder hen, det vil altså sige at det er hjemmesideejerens måde at sige, den her side skal have noget power, den her side er vigtig etc.

en side der fx har 10 interne links til sig, vil Google se som at du mener at den side er mere vigtig end en side der kun har 5 interne links

interne links er også med til at fortælle Google hvilke sider du har på din hjemmeside. Så det siger lidt sig selv at det er vigtigt med interne links. Et andet aspekt er også at du føre brugeren hen til det du gerne vil have de skal se eller læse.

Et internt link er når du linker fra fx www.skiathos-info.dk til www.skiathos-info.dk/underside

Det er ikke når du fx linker fra www.skiathos-info.dk til www.ktj-media.dk eller for den sags skyld www.skiathos-info.dk til skiathos-info.dk

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ringsted
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

ok det skal være det en exten side få fra min side til skiathos.gr  eller amino.dkog ikke bare til en underside til min side som i mit ide var 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Skiathos-info.dk:

ok det skal være det en exten side få fra min side til skiathos.gr  eller amino.dkog ikke bare til en underside til min side som i mit ide var 

Vis jeg forstår dig korrekt spørger du om dette her , lave en underside der omhandler et emme links til den hver gang ordret nævnes på siden

indgående links også uden fra er også en god ide det støtter den interne links struktur på siden fra sider såsom amino.dk mv.

kender ikke ordene alle hvad man kan sammensætte med ordret lalarie men hvad søges sammensat med dette ord på google og hvilken ord er på denne side hvor der står om emmet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Brøndby
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 275
Fra  WPS.DK Skrevet kl. 02:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld jeg lige blander mig i denn :)

Men skal interne links være fuldendte links ? Altså fx.:
Test - > www.domain.dk/test.html
eller
Test -> test.html

Ser Google også interne links selvom de ikke indeholder domænet ?

Mvh Brian 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 03:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brian Mansfeldt:

Undskyld jeg lige blander mig i denn :)

Men skal interne links være fuldendte links ? Altså fx.:
Test - > www.domain.dk/test.html
eller
Test -> test.html

Ser Google også interne links selvom de ikke indeholder domænet ?

Mvh Brian 

Jeg tror at folk misforstår hvad interne links er.

interne links er når man linker til en url på samme domæne som linket er på.

altså skulle jeg fx lave et internt link på Amino, skulle jeg linke til en anden side på Amino, som fx kim tetzlaff

Om linket er relativ (/members/ktj_2D00_media.dk/default.aspx) eller absolut (http://www.amino.dk/members/ktj_2D00_media.dk/default.aspx) som det hedder når man snakker fagsprog, er sådan set lige meget, så længe man gør det samme på hele hjemmesiden.

Et internt link er IKKE hvis man har en anden hjemmeside på et andet domæner og så vælger at linke til den hjemmeside. Som beskrevet før linker jeg fx til min hjemmeside Kim Tetzlaff er det jo ikke et internt link til amino, da jeg jo linker til min hjemmeside.

Linker man derfor fra hjemmeside 1 til hjemmeside 1 er det et internt link, uanset om man vælger at skrive domænet eller ikke. linker hjemmeside 1 til hjemmeside 2 er der tale om et eksternt link, altså et backlink til hjemmeside 2 fra hjemmeside 1

Håber det er til at forstå :)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Omkring hvad interne links er; lyt til ktj-media.

Brian Mansfeldt:

Undskyld jeg lige blander mig i denn :)

Men skal interne links være fuldendte links ? Altså fx.:
Test - > www.domain.dk/test.html
eller
Test -> test.html

Ser Google også interne links selvom de ikke indeholder domænet ?

I princippet kan du godt lave interne links som test.html fremfor http://www.domain.dk/test.html, hvis du  arbejder med statiske html-filer og lader dem ligge i samme i niveau på serveren...men det er lidt at springe over hvor gærdet er lavest og du kommer sandsynligvis til at skulle ændre dem til de fulde URLer, hvis du skifter system (til f.eks. Wordpress, Joomla osv.). Det er altså bedre at lave det rigtigt fra starten.

Brian Mansfeldt:

Ser Google også interne links selvom de ikke indeholder domænet ?

Ja, hvis de virker og er lavet som beskrevet. Google ser dem stadig for interne links, fordi det netop er, hvad de er.

/JG

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)