Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud ønskes på ny portal

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle animo'er,

Jeg går med tanken om at åbne en ny portal på nettet og vil gerne vide hvad sådan en hjemmeside ca. kommer til at koste.

Jeg beskriver hvordan siden skal fungere men ikke indenfor hvilken branche og i for mange detaljer, da jeg naturligvis ikke vil lække for meget før jeg ved om det er noget jeg går videre med.

Portalen er til gavn for både brugeren og firmaerne. Det skal fungere sådan at kunderne i stedet for at søge om det bedste tilbud pr. telefon kan indtaste en masse data om det ønsket produkt på denne side. Når alt dette er udført bliver der sendt en mail til alle de tilmeldte firmaer som derefter har 48 timer til at logge ind og give deres tilbud til brugeren. Efter 48 timer skal brugeren modtage en mail hvor der vil være et link de kan trykke på og se de 5 bedste tilbud beregnet ud på den samlet omkostning af produktet, så de ikke modtager for mange tilbud. 

Brugeren kan så frit vælge at gå videre med et at de pågældende tilbud og på den måde er alle glade. Brugeren får det bedste tilbud samlet et sted og alle firmaerne har muligheden for at give deres bud og have chancen for en ny kunde.

Håber at folk kan hjælpe med en ca. pris og hvis nogle ville kunne lave dette, og der tales kun om selve kodningen, da jeg selv er designer, så jeg levere grafikken til hjemmesiden, så kan i sende mig en privat mail og jeg skal give jer nærmere info om projektet.

Med venlig hilsen
Lasse Bøegh-Petersen 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Prøv lige at smide mig en mail på jtp@tpsolution.dk, så kan vi lige prøve at tage den derfra ;)

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)