Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Alt det andet..

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Jeg søger et godt tilbud fra dig!"

Søger et call-center på norsk og svensk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 1.038
Fra Tarm
Tilmeldt 6. maj 07
Indlæg ialt: 245
Amino Plus

Fra Inmobile ApS
Skrevet 21-07-2011 kl. 14:37

Hej amino'er,

Jeg skriver på vegne af en kunde, som skal have fundet et call-center, hvor der tales norsk og svensk.

Vi sørger for to telefonnumre (et norsk og svensk nummer), som viderestilles til call-centret.

Call-centret skal tage imod besked fra forbrugeren og give denne besked videre til min kunde via telefon eller e-mail.

Vi kan komme ud for, at call centret skal ringe forbrugeren op med et løsningsforslag eller opfølgning (disse instrukser gives af vores kunde fra gang til gang).

/Søren

Vi hjælper danske virksomheder med mobil kommunikation - herunder sms konkurrencer, sms afstemninger, sms kundeklubber, integrationer til vores driftsikre sms gateway, konceptudvikling, udvikling af Android/iPhone apps etc.

Amino-karma 3.957
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. apr 06
Indlæg ialt: 1.051

bacardil
Skrevet 29-03-2012 kl. 01:01

Hej Søren,

Dette er jo ved at være et gammelt indlæg, men muligheden for, at I ikke har fundet den perfekte løsning findes jo, så jeg vil lige nævnte, at såfremt i ikke allerede har fundet en løsning, så kan vi hjælpe.

Vi tilbyder telefonpasning på engelsk, norsk, svensk, fransk, spansk, hollansk og dansk.

NordicCall - Telefonpasning når du eller dine medarbejder er optaget

Amino-karma 232
Fra Lundby
Tilmeldt 22. feb 08
Indlæg ialt: 55

Shaddie Mackeprang
Skrevet 01-04-2012 kl. 16:25
Tænker at i har fundet lønningen, men ellers har vi kapacitet og mulighed for at tage opgaven
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed