Køb et Amino Sponsorlink
Hej amino'er,Jeg skriver på vegne af en kunde, som skal have fundet et call-center, hvor der tales norsk og svensk.Vi sørger for to telefonnumre (et norsk og svensk nummer), som viderestilles til call-centret.Call-centret skal tage imod besked fra forbrugeren og give denne besked videre til min kunde via telefon eller e-mail.Vi kan komme ud for, at call centret skal ringe forbrugeren op med et løsningsforslag eller opfølgning (disse instrukser gives af vores kunde fra gang til gang)./Søren
Vi hjælper danske virksomheder med mobil kommunikation - herunder sms konkurrencer, sms afstemninger, sms kundeklubber, integrationer til vores driftsikre sms gateway, konceptudvikling, udvikling af Android/iPhone apps etc.
Hej Søren,
Dette er jo ved at være et gammelt indlæg, men muligheden for, at I ikke har fundet den perfekte løsning findes jo, så jeg vil lige nævnte, at såfremt i ikke allerede har fundet en løsning, så kan vi hjælpe.
Vi tilbyder telefonpasning på engelsk, norsk, svensk, fransk, spansk, hollansk og dansk.
NordicCall - Telefonpasning når du eller dine medarbejder er optaget