Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internet Danmark har ringet med et tilbud

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en lille test, prøv at søg følgende på Google:

Murer København

VVS København

Tømrer København

Elektriker København

Spa København

Taxi København

Slagter

Og så tjek top 5 hver gang... primært DanaWeb sider, så et eller andet gør de jo rigtigt. Det må vel være den bedste måde at finde en SEO ekspert på :-)

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så tjek lige deres hjemmeside på www.danaweb.dk - Vælg referencer i menuen og "CMS Hjemmeside".

Tjek alle de links du ser og ALLE links peger på deres servere. Dette betyder at deres kunder er massivt udsat for DC.....

http://www.brax-fashion.dk/ = http://brax-fashion .dana18.dk/

Dette er bare én af dem.....

Bare dette gør at jeg ikke anbefaler dem.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

MOAA:

Jeg har lavet en lille test, prøv at søg følgende på Google:

Murer København

VVS København

Tømrer København

Elektriker København

Spa København

Taxi København

Slagter

Og så tjek top 5 hver gang... primært DanaWeb sider, så et eller andet gør de jo rigtigt. Det må vel være den bedste måde at finde en SEO ekspert på :-)

Og hvor er det lige du arbejder? ;-) Det er vist ikke helt tilfældige søgninger du lavede der. Jeg kan lave en tilsvarende liste med søgninger, hvor det primært er sites jeg har arbejdet med. Men det gør ikke mig til SEO ekspert (ihvertfald ikke mere end så mange andre hobby SEO'ere) 

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels Henriksen:

Så tjek lige deres hjemmeside på www.danaweb.dk - Vælg referencer i menuen og "CMS Hjemmeside".

Tjek alle de links du ser og ALLE links peger på deres servere. Dette betyder at deres kunder er massivt udsat for DC.....

http://www.brax-fashion.dk/ = http://brax-fashion .dana18.dk/

Dette er bare én af dem.....

Bare dette gør at jeg ikke anbefaler dem.

Er der ikke norobots osv. på de under domæner? Men ærgeligt at kunden så ikke får glæde af linket.

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Bidault:
Og hvor er det lige du arbejder? ;-) Det er vist ikke helt tilfældige søgninger du lavede der. Jeg kan lave en tilsvarende liste med søgninger, hvor det primært er sites jeg har arbejdet med. Men det gør ikke mig til SEO ekspert (ihvertfald ikke mere end så mange andre hobby SEO'ere) 

Nu tog jeg listen ud fra "København" som Internet Danmark slog på og lavede søgningen på de mest gængse brancher jeg lige kunne hitte ud af (Har arbejdet med annoncesalg hos Krak så det er mine favorit brancher :D).

Nu har jeg så lige forsøgt med Jylland og Fyn... samme tendens. Super.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare de indlæg som er her på Amino og det der kommer når man laver en google-søgning på internet danmark gør at jeg ville holde mig fra dem.

Så kan det gerne være at de gør noget rigtigt, men hvis X % af kunderne føler sig snydt på den måde som diverse indlæg er udtryk for så virker det lidt som et sats hvilken kategori man ender i - et sats jeg i hvert fald ikke ville lave Smile

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

MOAA:

Allan Bidault:
Og hvor er det lige du arbejder? ;-) Det er vist ikke helt tilfældige søgninger du lavede der. Jeg kan lave en tilsvarende liste med søgninger, hvor det primært er sites jeg har arbejdet med. Men det gør ikke mig til SEO ekspert (ihvertfald ikke mere end så mange andre hobby SEO'ere) 

Nu tog jeg listen ud fra "København" som Internet Danmark slog på og lavede søgningen på de mest gængse brancher jeg lige kunne hitte ud af (Har arbejdet med annoncesalg hos Krak så det er mine favorit brancher :D).

Nu har jeg så lige forsøgt med Jylland og Fyn... samme tendens. Super.

vis du kunne finde en side med bare 1000 ord der er rimelige konkurrence i og ligger 1 nummer med flere ord og første siden med alle 1000 ord at komme nummer 1 med ord er let nok og især ved kombineret ord der er sammensat

Fatter overhovedet ikke lav konkurrence ord kombination ord de nævner på deres reference side , de er totalt til grin.

De skal simpelthen levere en bedre SEO vare, ellers kunne jeg blive mangemillionær, vis man er tilfreds med den pris og få leveret den vare, men den tid foran min mini bærbar kan jeg nå rigtigt langt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

vis du kunne finde en side med bare 1000 ord der er rimelige konkurrence i og ligger 1 nummer med flere ord og første siden med alle 1000 ord at komme nummer 1 med ord er let nok og især ved kombineret ord der er sammensat

Fatter overhovedet ikke lav konkurrence ord kombination ord de nævner på deres reference side , de er totalt til grin.

De skal simpelthen levere en bedre SEO vare, ellers kunne jeg blive mangemillionær, vis man er tilfreds med den pris og få leveret den vare, men den tid foran min mini bærbar kan jeg nå rigtigt langt

Jeg forstår simpelthen ikke hvad du mener og hvor du vil hen med det...? SEO "eksperter" findes der mange af, og de ringer ustandseligt hver uge og fortæller om hvor gode de er, lige indtil man vil se referencer.

Jeg sidder selv og forsøger at finde en værdig en som skal modtage en sum penge fra mig i en nær fremtid, og en branche som VVS branchen er sgu hård at få sider frem på... "vvs" er et af de mest søgte ord i håndværkerfaget. 

Har du nogle virksomheder som kan nå op på dine krav? Så giv mig gerne links, så vil jeg tage kontakt i en nær fremtid.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

MOAA:

Mikael christiansen:

vis du kunne finde en side med bare 1000 ord der er rimelige konkurrence i og ligger 1 nummer med flere ord og første siden med alle 1000 ord at komme nummer 1 med ord er let nok og især ved kombineret ord der er sammensat

Fatter overhovedet ikke lav konkurrence ord kombination ord de nævner på deres reference side , de er totalt til grin.

De skal simpelthen levere en bedre SEO vare, ellers kunne jeg blive mangemillionær, vis man er tilfreds med den pris og få leveret den vare, men den tid foran min mini bærbar kan jeg nå rigtigt langt

Jeg forstår simpelthen ikke hvad du mener og hvor du vil hen med det...? SEO "eksperter" findes der mange af, og de ringer ustandseligt hver uge og fortæller om hvor gode de er, lige indtil man vil se referencer.

Jeg sidder selv og forsøger at finde en værdig en som skal modtage en sum penge fra mig i en nær fremtid, og en branche som VVS branchen er sgu hård at få sider frem på... "vvs" er et af de mest søgte ord i håndværkerfaget. 

Har du nogle virksomheder som kan nå op på dine krav? Så giv mig gerne links, så vil jeg tage kontakt i en nær fremtid.

Alene kun SEO ekspert er svært og bliver harmer dyrt for skal også vide noget om VVS branchen skrive godt emmet det skal enten tekstforfatter skrive men vis skal lave nok og have bred viden kommer du ingen veje

SEO er ikke bare at kaste 100.000 kr. ud til en SEO gut kan være udmærket til sit fag men ved ingenting om dit fag , derved kommer begrænsninger vis du ikke gider.

Derved siger vis folk er tilfreds med de laver og det ikke giver en viden videre og da det ikke er det vilde samarbejde i hos dem hvad jeg forstår er det ikke din side de arbejder med andre sider , derved kan de bare fjerne når du ikke betaler mere derved er du ikke kommet nogle veje

du skal vide vis det laves egen side giver det 10 gange mere og folk forstår dit produkt 10 gange bedre da nu viden om VVS branchen.

Jeg har ikke fundet indtil videre en Seo mand kvinde med samme viden som mig om mit branche kendskab til min stripper branchen har lært nu viden er magt og side forklare sit produkt hvordan over flere mail kunne du have kommet rigtigt langt selv vis du lavet lidt selv

hvad er det bedste viden og motivation for sin branche det er vigtigste for at nå sit mål

Har du læst søge ord optimering bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Eller af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/ dem ville jeg læse første før overhovedet begyndte at bestille SEO

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Alene kun SEO ekspert er svært og bliver harmer dyrt for skal også vide noget om VVS branchen skrive godt emmet det skal enten tekstforfatter skrive men vis skal lave nok og have bred viden kommer du ingen veje

SEO er ikke bare at kaste 100.000 kr. ud til en SEO gut kan være udmærket til sit fag men ved ingenting om dit fag , derved kommer begrænsninger vis du ikke gider.

Derved siger vis folk er tilfreds med de laver og det ikke giver en viden videre og da det ikke er det vilde samarbejde i hos dem hvad jeg forstår er det ikke din side de arbejder med andre sider , derved kan de bare fjerne når du ikke betaler mere derved er du ikke kommet nogle veje

du skal vide vis det laves egen side giver det 10 gange mere og folk forstår dit produkt 10 gange bedre da nu viden om VVS branchen.

Jeg har ikke fundet indtil videre en Seo mand kvinde med samme viden som mig om mit branche kendskab til min stripper branchen har lært nu viden er magt og side forklare sit produkt hvordan over flere mail kunne du have kommet rigtigt langt selv vis du lavet lidt selv

Undskyld mig men det er simpelthen bare ikke rigtigt.

Hvis man alligevel har tiden, overskudet og det minimum af computerfærdigheder som man skal bruge kan man da sagtens selv lave sin seo, men har man ikke det så må man altså ud i byen - og ofte kan de gøre det mange gange bedre end man selv kan.

Det svarer lidt til at jeg skal have lavet noget grafik - enten kan jeg hyre en grafiker til at gøre det for mig, eller også kan jeg selv lære mig photoshop og kreere noget acceptabelt.

At sige at man selv kan gøre det bedre når man kender sin branche i bunden er vist lidt at undervurdere kompleksiteten i ordentlig seo Smile

Ud fra et meget meget meget hurtigt kig på vvs københavn vil jeg sige at det bestemt er noget som er til at komme til at ranke på - men så igen, det er det meste jo, det er kun et spørgsmål om tid og ihærdighed Smile

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)