Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til nyhedsbrev modulet i osCommerce

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Sigulda, Letland
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har indtil nu selv siddet og stykket nyhedsbreve sammen i modulet der er i min osCommerce shop, men det er jo ikke det smukkeste i verden jeg får sendt afsted. Det skal siges at jeg er meget lidt teknisk, hvilket selvfølgelig også sætter sine begrænsninger.

Men jeg vil gerne have et mere pro look, så nu er spørgsmålet så om det er muligt at sætte et nyhedsbrev op i et eller andet program/format og så derefter copy/paste det over i modulet? Så kunne jeg jo få en bureau til at stå for mine nyhedsbreve i fremtiden. Eller måske en helt anden løsning til at få bedre nyhedsbreve sendt afsted fra min osCommerce shop?

På forhånd tak,

Esben, www.royalkids.lv

Esben Kalhøj, Letland

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillader mig lige at se med her i tråden, da jeg også har en OsCommerce shop og skal til at sende nyhedsbreve ud ..

Håber det cool :)

/ Martin

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan klart anbefales at benytte en email tjeneste hos en anden virksomhed. Få revet en liste over dine nyhedsbrevtilmeldte ud fra din database, og kig evt. på mailchimp.com

Hvis du holder dig til at VILLE benytte osCommerce standardnyhedsbrev system, så skal du som minimun have sat noget analytics på, så du kan se hvor mange os faktisk åbner og klikker.

Sådanne informationer får du "automatisk" når du benytter mailchimp

Jimmy

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

osCommerce's nyhedsbrevsmodul har aldrig været noget at råbe hurra for. Du har dog mulighed for at tilføje et modul, som automatisk sørger for, at dine modtagere flyttes til et eksternt nyhedsbrevssystem, hvor du kan opbygge og udsende dit nyhedsbrev. Denne tilgangsvinkel er langt at foretrække, da webshopsystemer sjældent er optimeret til netop nyhedsbreve.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)