Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger firma der kan lave print på puder

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Nyborg
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette

jeg forstår udemærket hvad du mener og dette er den første og naturlige opfattelse mange vil have.

Jeg er dog ikke sikker på at det altid er den rigtige opfattelse. Først og fremmest tror jeg ikke det er så nemt at få en fabrik i Indien til at lave prøver etc. (og ej heller en agent) når vi snakker pudetryk helt ned i 100 styk.
Et andet punkt er fragt/import etc. hvor jeg vil mene at jeg alt andet lige vil kunne få bedre rater hjem - ex ved at stoppe det i container med egne varer som jeg alligevel får hjem. (ok med nogle få hundrede styk pudebetræk vil det gå som luftfragt alligevel).

Så regnestykket i sidste ende er måske ikke så dårligt.

Anyway - hvad jeg skal tjene på denne service kan jeg på ingen måde vurdere før jeg ser specifikt hvad det drejer sig om, i sidste ende afhænger det af hvor mange timer jeg estimerer der skal bruges.

Skal siges at jeg arbejde for få andre firmaer på denne måde - hvor de tilsidst får en samlet pris på varen all inclusive - dvs. som hvis de købte hos en dansk leverandør. Jeg tager risikoen for varen, fragten, USD kursen etc. Min avance er indregnet i samlet tilbud. Ingen kunder blive afregnet noget hvis ikke det ender ud i en ordre og varelevering.

Summen er at mit tilbud står ved magt, at hvis du er interesseret i et samlet tilbud kan du sende mig design og specifikationer. I løbet af 1-2 uger vil jeg kunne have et prisoverslag på varen og er dette interessant arbejdes der videre med samples til endelig godkendelse (ofte flere omgange før alt er ok).

Mvh
Kramer 

 

 

Fra Strib
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael, jeg vil gerne tale med dig om samme emne. Kan du kontakte mig? 41168707. kh Gitte

Fra Strib
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Jeg vil gerne tale med dig om samme emne, har du mulighed for at kontakte mig? 41168707. kh Gitte

Tilmeldt 6. Jan 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik Kramer

Jeg har forsøgt at skrive til dig, men din mail adresse er ikke længere i brug.

Hvis du stadig har kontakten, må du gerne sende mig en mail på pernille.bach.jorgensen@gmail.com

Mvh

Pernille

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)