Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger firma der kan lave print på puder

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

Jeg har et par forskellige designs, som jeg gerne vil ha printet på tekstil og efterfølgende lavet til puder. Nogen der kan anbefale firmaer ude i verden, som er dygtige til dette?

Håber på lidt gode anbefalinger :)

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 65
Fra  Dan Supplies Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Jeg har muligvis en løsning som kan bruges.... Hvor store er de puder ???

Mvh.

Michael Carøe

Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michael

Tak for dit svar. Jeg skal have lavet flere forskellige modeller, men starter ud med størrelse 50x50 cm,

Kan du anbetaler nogle firmaer?

Mvh
Anette
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 65
Fra  Dan Supplies Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette !

Jeg har et par ideer, men er det muligt at ringe til dig????

Mvh.

Michael Carøe

Fra Nyborg
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette

jeg kan få en fabrik ude i Indien til at lave det, og det vil være til fornuftige priser.

De kan sy det færdig som puder i den type tekstil du ønsker.

Eneste punkt er dog at der skal en hvis kvantum til for at det er rentabelt.

Mvh
Kramer

Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kej kramer

Tak for din henvendelse. Hvor meget er et "vis" kvantum? 100, 500, 1000? jeg forestiller mig selv noget i omegn af 100 til at teste det af med. Og hvis det bliver en succes osv. så vil jeg selvfølgelig skulle bruge flere, og i andre designs osv.

Jeg formoder, at priserne afhænger af farver, størrelse, materialer osv. - men kan du sende et par eksempler? Eller endnu bedre, end kontakt, så jeg selv kan forespørge på alle mine spørgsmål?

God weeknd :-)

//Anette

Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Du må meget gerne ringe: 31773232, alternativt send mig gerne en mail :)

Lige en vigtig detalje - jeg søger primært firmaer i Østen, Asien o.lign. Jeg har haft kontakt med flere trykkerier herhjemme, så jeg leder ikke efter danske firmaer i denne omgang.

God weekend!

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg ser lige med her ! 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Nyborg
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette

Mht. minimum så afhænger det lidt af opgaven, men 100 stk. per style kan jeg nok godt komme igennem med selvom det er i den lave ende.

Og priserne afhænger af alt det du skriver og med stor variation.

Som jeg forstår har du defineret det du ønsker samt design klar, så det nemmeste og mest præcise er at du sender mig en mail med : størrelse, tekstil type, farve, print, printtype, lukning etc. - så indhenter jeg nogle priser til dig på fabrikker hvor jeg selv har handlet ved i Indien.

Du kan kontakte mig på mail@von-k.dk

Prisen jeg kan sende dig vil være all inclusive, dvs. leveret på dit lager inkl. fragt, told etc. Du skal ikke betale noget for at få tilbud, så hvis jeg ikke kan levere det du ønsker til rette pris så koster det dig ingenting.

Mvh
Henrik Kramer

Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kramer

Tak for din tilbagemelding.

Jeg bliver nødt til at spørge, hvor meget du skal have for denne service? Jeg vil jo helst undgå for mange "fordyrende" mellemled her i opstarten, så jeg i sidste ende kan sælge til den bedst mulige pris. Dvs. at jeg mest er på udkig efter en egentlig kontakt i fx. Indien - og så skal jeg nok selv håndtere alt det andet. Eller sagt med andre ord, være så tæt på produktionen som muligt.

Alternativt, hvis der skal et mellemled ind, skal det være en (agent) der er bosiddende i landet og kan kvalitetssikre inden varerne sendes afsted.

Håber du forstår, hvad jeg mener :)

Mvh

Anette

 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)