Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Martin Thorborg event skal klikkes væk. To gange!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Når jeg logger ind på Amino, kommer et popup vindue frem med reklame for et Martin Thorborg arrangement. Fair nok. Men når jeg så vil lukke ned for vinduet på X'et øverst i vinduets højre hjørne, åbner det lille popup vindue op til et skærm stort vindue istedet for. Og så skal jeg klikke på X'et igen, før det er helt væk. Indtil næste gang jeg logger ind.

Så med risiko for at blive upopulær, vil jeg alligevel sige, at det er yderst irriterende og minder mest af alt om noget jeg oplever på sites med en fordækt dagsorden, såsom sites med malware eller decideret virus.

Hvorfor kan et respekteret site som Amino og en respekteret iværksætter som Martin Thorborg ikke undlade at markedsfører sig på en så agressiv måde, men istedet lade brugerne bestemme om de vil købe billet til det pågældende event eller ej, med et enkelt klik, istedet for to klik??

Jeg forstår bare ikke hvad det ekstra klik skal gøre godt for, andet end at irriterer?

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja det er en meget ufin forretningsfidus man normalt kun ser på de ret så skumle sider på nettet.

xxx

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Enten er det aggressiv markedsføring, eller også har udviklerne ikke valgt at teste før de lancerer.

En ting er sikkert, det er en unødvendig irritation.

 

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Er jeg den eneste der ikke får sådan en boks?

Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Camilla Grønberg:
Er jeg den eneste der ikke får sådan en boks?

Prøv at logge helt af, ryd din cache og login igen.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun set den én gang. (og jeg købte i øvrigt billetten)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor i alverden skulle jeg dog gøre det, så får jeg den jo bare hele tiden Big Smile

Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Camilla Grønberg:
Hvorfor i alverden skulle jeg dog gøre det, så får jeg den jo bare hele tiden Big Smile
Ja, det undrede også mig....:-)

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ivr:
Jeg forstår bare ikke hvad det ekstra klik skal gøre godt for, andet end at irriterer?

Det har så den stik modsatte effekt på mig, når en annoncør (i dette tilfælde Amino) desperat forsøger, at få mig til at se på deres reklame - jeg bliver ikke irriteret, men mister blot lysten til at sætte mig ind i, hvad det egentligt er en reklame for.

Reklamen her på Amino sidestiller jeg med brugerundersøgelser på hjemmesider, der popper op på præcis den samme måde - de bliver lukket ned, før jeg egentligt har set, hvad det er.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Kære venner

Alle på Amino er på ferie og det er nok en fejl. Jeg er på via min iPhone, så jeg kan ikke teste.
Jeg får nogen til at se på det.

Dbh Martin
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)