Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Egen mobilserver

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 05
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Tror ikke du forstår helt....

 

Altså hvis du vil have din egen aplikationskode, vil ikke kunne betale sig økonomisk, da det er meget dyrt og kræver rigtig mange aftaler i hus.

 

Men hvis du gerne vil udenom det led hvor du skal give et antal øre pr. sms, så sker det ikke. sms er ikke en billig løsning og som man kan se på priserne på nettet, så ligger priserne standard lidt højere end hvis man sender fra telefon til telefon.

 

Kort sagt:

Hvis du vil sende sms til dine medlemmer, så skal du have en gateway. du kunne gå direkte til aplikationskoden ejeren, men jeg tror ikke dit forbrug er højt nok til der vil være noget og sparer. Find en billig distributør som sender flere millioner sms´er hver måned, de vil kunne give en god pris.

 

Og P.S. og med dit forbrug skal du ikke give mere end højst 16 øre pr. sms

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for alle svarene.
Hvilken distributør kan så tilbyde mig sms-prierne på 16 øre, eller måske endnu lavere?

Skal du kvitter smøgerne? Danmarks billigste e-cigaret får du hos eQuit.dk

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror ikke 16 øre er muligt, jeg har fået nogle priser fra en samarbejdspartner der nok er af de mest erfarne indenfor SMS i danmark.  Har fået nogle pris overslag her:

250.000 - 500.000 = 21 øre
500.000 - 1.000.000 =  20 øre
1.000.000+ = 18 øre

Priserne er på Bulk SMS, og gælder egentlig kun for et link til en gateway. De er billigere end hvis du køber dem i 2 vejs systemer. Har ikke kunnet støve billigere priser op nogen steder.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)