Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Magento - Tak

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg sidder og er ved at oprette min nye webshop i Magento, og er stødt på et problem som jeg håber i kan hjælpe mig med...

Jeg har indtil videre kun skaffet mig adgang til Magentos 30-dages gratis platform.

Her er jeg ved at oprette produkter, men jeg har fundet ud af at jeg kun kan tilføje 5 billeder pr. produkt?
Kan det virkelig være rigtigt? Eller skyldes det at jeg kun har en 30-dages gratis platform?

Jeg kan opgradere til en platform der hedder "Get going", men er der nogle der ved hvor mange billeder man kan uploade der? også kun 5 billeder?

Jeg håber at i kan hjælpe mig..

Pettersen

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Pettersens:

Hej!

Jeg sidder og er ved at oprette min nye webshop i Magento, og er stødt på et problem som jeg håber i kan hjælpe mig med...

Jeg har indtil videre kun skaffet mig adgang til Magentos 30-dages gratis platform.

Her er jeg ved at oprette produkter, men jeg har fundet ud af at jeg kun kan tilføje 5 billeder pr. produkt?
Kan det virkelig være rigtigt? Eller skyldes det at jeg kun har en 30-dages gratis platform?

Jeg kan opgradere til en platform der hedder "Get going", men er der nogle der ved hvor mange billeder man kan uploade der? også kun 5 billeder?

Jeg håber at i kan hjælpe mig..

Pettersen

Hej Pettersen.

Det lyder som om du benytter magento´s hostede løsning; Go.

-Den kender jeg desværre ikke selv, men jeg hører meget godt om deres support. Så mon ikke de kan give et svar på dette ?

Til gengæld ved jeg at der ikke er en 5-billeds begrænsning på den almindelige version af Magento (CE).

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)