Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger wp plugin der smart kan visse xml feed fra affiliatte netværk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

ja søger et wp eller joomla plugin der kan visse xml feed som jeg får fra de forskellige affiliate netværk.

håber nogen kan hjælpe?

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virkelig ikke noget der kender til sådan et plugin/component enten til joomla eller wordpres.

der er efterhånden mange affiliate sider der benytter feed.

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener ikke, at der findes et standard plugin til xml-visning til Wordpress (ret mig, hvis jeg tager fejl). Nu ved jeg ikke komplicerede din xml-fil er, men det kan sættes forholdsvis simpelt.

Vil du bare vise indholdet af xml-filen på din side eller hvordan skal det fungere?

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet et par plugins til importering af feeds i Wordpress. Mange af dem fungerede ikke ordentligt eller lavede et klik på hver link i feedet. Dette resulterede i at jeg selv satte et script op som importerede det hele ind i Wordpress databasen. Dette er jo også en mulighed?

Hilsen
Boglageret.dk 

Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det er også min erfaring undre mig bare over der ikke er en der har en løsning som ikke koster kassen og ikke kræver de vilde kode færdigheder.

Så man kan vel også sige jeg søger en der kan hjælpe med at sætte sådan en side op til en fornuftig pris.?

Det jeg har i tankerne er en simpel side, hvor jeg kan skrive tekst/artikler og i nederste halvdel af siden skal der være nogle affiliate feeds.

lidt a din side boglageret. men så hvor jeg kunne skrive en lang god seo artikel oven over i dit tilfælde bøgerne.

er det noget du vil kunne hjælpe med gustav?

 

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg droppede det også og lavede min egen. Det endte med at blive en shop, dog uden blog. Poseidonaffiliate.dk

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

hej b hbarregaard

ja jeg har godt set din side og det er en glimrende ide. jeg syntes dog også det er en dyr løsning.

havde det været billigere så var jeg slået til..;)

Du kunne jo komme med et godt amino tilbud, som man ikke kan sige nej til...;)

 

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

demoen virker vist ikke den siger bare "Sorry, an error occurred while processing your request."

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ved at lave hele siden om. Sammen med shoppen. Før havde jeg en masse sikkerhed om man ikke kunne importere flere varer end max, samt man skulle betale månedsvis. Det gider jeg ikke længere alt det administration. Nu vil jeg bare sælge softwaren, så kan man oprette alle de varer man vil, det er ens egen server det skal køre på, så jeg er ligeglad :-)

Den nye prissætning skærer alt månedsleje væk, jeg tænker en pris der ligger omkring 5.000 for hele softwaren, klar til at smide på eget webhotel med egen MSSQL.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ar har arbejdet lidt med shoppen nu. Den kører nu den seneste opdaterede version. Fik lige et uventet afbræk, for nogle timer siden (min sidste post), min ældste søn (på 2 år) ville gerne ud i haven og "gyng gang", så er man jo nødt til at gå med :-)

Nu funker demoen: demo.poseidonaffiliate.dk, brugernavn: admin, password: admin
Har lagt et demo theme på, og et enkelt feed.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)