Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny-opstartet fotograf søger opgaver

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 4
Fra  Klokfoto Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er

Jeg har besluttet mig for at gå "all the way” og startede derfor som professionel fotograf i februar 2011 efter nogle år som ambitiøs amatør.

Nu har jeg så opdaget AMINO og sikke et forum! Alle jer talentfulde iværksættere samlet på et sted! Fantastisk Big Smile

I skal da også have nogle flotte billeder til jeres hjemmesider og reklamer m.m.

Jeg vil derfor gerne tilbyde mig selv som fotograf til fx. firmaprofilering, portrætter, events m.m. Jeg har lavet en del forskelligt, som I kan se lidt af på min hjemmeside timeshaver.dk. 

Mit firma’s grundlag er ejendomsfotografering, som er det der giver mad på bordet, men min store passion er portrætter og events, så jeg kan dække de fleste behov. Derudover har jeg lavet lidt produktfotografering hvor jeg også har meget konkurrencedygtige priser.

Her i resten af 2011 vil jeg gerne have bygget mit portfolio op, så jeg vil tilbyde ekstra gode priser i en periode, så længe jeg også må bruge billederne som reference. 

Hvis I har nogle ønsker eller gode råd, så skriv endeligt og konkrete forespørgsler gerne på mail eller tlf.

Mit område er Østjylland, men jeg kan sagtens lokkes rundt i hele landet efter den rette opgave.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

har sendt dig en mail :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)