Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

To unge fyre med forretningide vedr. musikanlæg - Vi har brug for gode råd fra jer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Vi er begge nye herinde og 1. gangsvirksomhedsstartere, men med en forretningside. Vi håber derfor, at I kan hjælpe os med jeres store erfaring.

Vi har en ide til et nyt anlæg med tilhørende koncept. Vi kender dog ikke til branchen med musikanlæg. Derfor kunne vi godt tænke os at høre din mening om denne, hvis du kender til den?

Vi har desuden overvejet hvordan forretningsmodellen skulle være, når der er tale om, at der skal produceres en ny slags anlæg. Dropshipping? Produceres i DK eller andet sted?

Vi forestiller os at starte med e-handel med mulighed for at udvide, hvis alt går vel:)

Er der nogle af jer, der har erfaringer med at få et nyt produkt på markedet? Hvis, hvordan gjorde du? Og hvordan kunne du forestille dig, at vi bedst kunne realisere denne ide?

Vi brænder for ideen og tror på den. Vi kunne dog godt tænke os din uforbeholdne mening angående at gå ind i denne branche med et helt nyt produkt for 1. gangsvirksomhedsstartere. Har du link eller kontakter, som vil kunne hjælpe, må du endelig sige til:)

På forhånd tak for hjælpen!

De bedste hilsner Morten og Andreas

Fra Farsø
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 272
Fra  Pindustri I/S Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne man evt. høre en smule om ideen, jeg kender  en der har stor erfaring med mobildiskotek, anlæg, og dj arbejde.

Hvis det har interesse kan du bare kontakte mig. 

Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas.

i vil producere anlæg med tilhørende koncept? hvilket koncept, hvordan vil i skille jer ud fra alle de andre producenter af musikanlæg. hvordan er konceptet opstået, udfra et problem i selv har oplevet i hverdagen?

Der ligger en del producenter af HIFI (blandt andet Densen og Dynaudio) her i Danmark. Sådan som jeg har forstået det, er der i hifi-branchen store avancer på udstyret hos forhandleren. Dette hænger nok sammen med det lave antal salg af enheder. Måske i kunne tage kontakt til nogle danske producenter. Der er også Danske Libratone, som laver Ipod-docks. 

held og lykke med projektet.

mvh Carsten Nyborg.

Tilmeldt 18. Jul 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Musikanlægget - som vi har tænkt det - differentierer sig fra resten af markedet, så vidt vi er orienteret.

Hvad kunne du tænke dig at høre om vedrørende ideen? Vi holder kortene lidt tæt, da der ikke er nogle som ønsker at miste en potentielt god ide.

Tak for meldingen. Må vi høre hvad din bekendtes erfaring består i og hvad du mener han kunne hjælpe med?

Hilsen Morten og Andreas

Tilmeldt 18. Jul 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

@Carsten Nyborg: Med tilhørende koncept menes, at vi har ideer til markedsføringstrategi for at skabe et brand. Det er tænkt som et nicheanlæg med mulighed for udvidelse til mere mainstream, hvis den viser sig at dække behovet/tiltale køberne. Ja, ideen er opstået på baggrund af en oplevelse fra hverdagen.

Skal det forstås som, at du foreslår, at vi benytter danske producenter frem for at bruge eks. dropshipping?

Har du selv erfaring indenfor denne branche? eller bare kendskab? I hvert fald tak for hjælpen.

Hilsen Morten og Andreas

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hverken eller? jeg havde forstået det sådan at i ville producere anlæg selv, og det kræver jo en del både viden og kapital. Så forslaget var bare at i kunne prøve at opsøge en dansk producent, hvis i ikke vidste hvor i skulle starte. så vidt jeg forstår er dropshipping hvor man sælger andres produkter, men at de sendes direkte fra producenten. Vil i ikke sælge jeres eget produkt eller vil i sælge andres anlæg.

Jeg har ingen erfaring indenfor branchen. Men jeg har da lidt kendskab til Hifi og også lidt interesse :) Det lyder ihvertflad som et spændende projekt. 

med venlig hilsen Carsten.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)