Køb et Amino Sponsorlink
William: Hej Michael. Tak for tilbagevenden(en). Har lige læst lidt mere på ankertekst, og vil da lige undersøge, om der kan gøres noget der.
Hej Michael.
Tak for tilbagevenden(en). Har lige læst lidt mere på ankertekst, og vil da lige undersøge, om der kan gøres noget der.
Hej igen William.
Du skal bare huske at variere dine ankertekster meget, så du ikke har 100 links ind til din side med samme ankertekst. Eks. laver jeg ankertekster med "tapet" el. "Billig tapet" el. "Blomstret tapet" el. "retro tapet" el. "Børnetapet" el. "kvalitetstapet" osv. osv. Håber du forstår meningen med det.
Dbh
Michael
Jeg driver dagligt malerbiksen I/S som er et malerfirma der sætter kvaliteten højere, end prisen.
Sammen med malerfirmaet har jeg webshoppen maler-maling.dk hvor jeg sælger den gode kvalitetsmaling fra Beck & Jørgensen, som bliver produceret i Søborg Danmark.
Ud over at have billig maling og træbeskyttelse, har jeg også et stort udvalg af billig stuk og stuklister, billig tapet og fototapet samt billige fotostater.
Du ligger nr. 2 ved mig
Men det er da alligevel flot!
Bulldesign.dk - Professionel udvikling og design til erhvervslivet.
Og denne tråd ligger nr. 5 :)
du ligger også nummer 2 hos mig og tråden her ligger nummer 5
følge min udvikling poledanser her knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig
Du ligger nummer 2 men altså ordet indgår ikke i din title, og på din side indgår ordet kun 1 gang i din tekst.
Emil S:og på din side indgår ordet kun 1 gang i din tekst.
Så er det jo super flot at ligge nr. 2.
bulldesign.dk: Emil S:og på din side indgår ordet kun 1 gang i din tekst. Så er det jo super flot at ligge nr. 2.
Helt klart. Men nu er det jo heller ikke verdens mest konkurrence præget søgeord.