Køb et Amino Sponsorlink
Hej Amigos.
Jeg har lige tjekket min placering på google under billig tapet, og der ligger jeg nu nr. 1.
Jeg håber I får samme resultat!?? Under tapet ligger jeg nr. 3 på side 2. så jeg er hoppet ret meget fremad indenfor den sidste uge.
Dbh
Michael Haahr
Jeg driver dagligt malerbiksen I/S som er et malerfirma der sætter kvaliteten højere, end prisen.
Sammen med malerfirmaet har jeg webshoppen maler-maling.dk hvor jeg sælger den gode kvalitetsmaling fra Beck & Jørgensen, som bliver produceret i Søborg Danmark.
Ud over at have billig maling og træbeskyttelse, har jeg også et stort udvalg af billig stuk og stuklister, billig tapet og fototapet samt billige fotostater.
det ser rigtigt ud, tillykke
TOPROBOT.DK
Robotplæneklipper diesel-dyserens Elcykler
Du er også nummer ét her. Flot gået.
Tekstforfatter og korrekturlæser med tjek på søgemaskineoptimerede tekster - og en svaghed for Italien
Ved mig ligger du nr 7 med selve hoveddomænet og nr 3 med undersiden omkring billig tapet.
Prøv evt. at lave søgningen igennem dette tool: http://www.semoblog.com/ungoogle/
Jeg er ekspert i SEO & Prestashop - Virksomheden, den driver jeg fra solrige Thailand afFølg mig på Twitter: >>> Follow @SEOTEXT <<<
ligger det samme hos mig nummer 1 billige tapet og side 2 nummer 3 ved tapet dog plus efter billeder jeg tror dog ikke mange klikker til side 2 , når man søger en super billige tapet fra en maler side
følge min udvikling poledanser her knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig
Kristian Ole Rørbye: Ved mig ligger du nr 7 med selve hoveddomænet og nr 3 med undersiden omkring billig tapet. Prøv evt. at lave søgningen igennem dette tool: http://www.semoblog.com/ungoogle/
Tak for det! Fedt tool!
Men når jeg bruger det, ligger jeg stadig nr. 1. på side 1. under billig tapet og nu nr. 1. på side 2. under tapet.
Mikael christiansen:ligger det samme hos mig nummer 1 billige tapet og side 2 nummer 3 ved tapet dog plus efter billeder jeg tror dog ikke mange klikker til side 2 , når man søger en super billige tapet fra en maler side
Tak Mikael.
Tror godt jeg ved hvad du mener ;-) Og med din hjælp, kommer jeg snart om på side 1.
Tak for det
Tillykke med det
Jeg håber også og få så gode pladser med min hjemmeside :)
Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.
Du er nummer 1 her. Tillykke med det!
Mangler du en hjælpende hånd til det kedelige venstrehåndsarbejde? - Tjek min profiltekst!
Cool! Skønt når hårdt arbejde giver bonus! Tillykke med det! :-)
Thomas
Tekstforfatter - salgsbreve, webtekster, pressemeddelelser, etc.. 12 års erfaring fra diverse reklamebureauer og som selvstændig.