Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blogspot Udfordringen

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

God hjertens aften allesammen!

Jeg håber, at dette kan blive starten på et nyt, og spændende projekt. Og jeg håber, at mange af jer har lyst til at tjekke det ud, og blive en del af det!

Lige nu er projektet blot en idé, men en skønne dag kunne det muligvis gå hen og blive en realitet. Denne tråd er lavet for at fremvise idéen, brainstorme omkring den, og høre jeres idéer til projektet.

Selve udfordringen

Projektet skal gå ud på, at hver deltager tilmelder sig med en blogspot blog. Altså en gratis blog. Når startskuddet lyder, så skal udfordringen kører en måned eksempelvis, og så skal man se, hvor mange penge man nå at tjene på den måned. Det skal ikke nødvendigvis være en konkurrencen, men et eksperiment med flere personer, hvor man så deler tips og råd, giver hinanden idéer og feedback, og alt i alt hjælpes ad med at skabe flere penge.

Jeg har overvejet at lave en hjemmeside/forum til formålet, hvor folk kan skrive sammen, give hinanden tips og råd, lave opdatering med daglig indkomst osv.

Feedback

Nu er tiden så kommet til jer derude. Hvad syntes i om dette eksperiment? Ville det være noget i kunne tænke jer, at deltage i? Syntes i den skal skydes ned med det samme?

Giv jeres mening til kende, og lad os få startet en god debat og brainstorm omkring dette projekt.

De varmeste sommerhilsner,

Sander


Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillader mig lige at hive denne op igen Smile

Fortsat solrig mandag,

Sander

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften derhjemme!

Det er ikke for at forstyrre aftenfreden, der lige så stille har sænket sig på denne dejlige sommeraften, som man bare ikke kan få for mange af i denne tid. Hvis I ikke har prøvet det endnu, kan jeg anbefale at sætte jer ud i jeres haver/terrasser, og luk øjnene i fem minutter, og bare nyde stilheden. Lyt til fuglene der er på vej i seng, og lad hverdagens stress og jag forlade kroppen i en flydende strøm, så i bliver friske i hovederne, og klar til en ny dag på kontoret i morgen. (Jeg kan anbefale lange bukser, og en lille sweater). 

Smil til den næste person du møder på din vej, det kan kun gavne dig Skype-Wink

-

Angående selve tråden

Så har jeg set, at der muligvis ikke er den store respons af få på det her på Amino. Det kan da godt være, at det er et projekt som ikke falder i de flestes interesse. Det er også helt i orden, hvert individ, hver sin smag heldigvis. Stick out tongue

Men, det skal ikke forhindre mig i at arbejde videre med det. Jeg har gået med en overvejelse om, at gøre projektet internationalt, så man ligesom kan ramme et større publikum. 

Jeg er forresten kommet i tanke om, hvem der har givet mig inspirationen til sådan en udfordring. Siden Challenge.co ligger inde med et lignende projekt, hvor det bare handler om, at lære internet marketing, og ikke er med hensigt, at det kun er gratis sider som blogspot der må bruges. Så ved i det Wink

Men jeg vil faktisk bare give en sidste opkvikker til Aminos borgere. Lav som høj, tyk som tynd. I mine øjne er det underordnet. En fremmed person er bare en ven du ikke har snakket med endnu Skype-Smile

Fortsat forrygende aften folkens!

Solrige hilsner,

Sander Grønlund Yes

Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 101
Fra  BondeWEB Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Jeg har selv haft nogle blogspot blogs hvor jeg skrev om nogle forskellige IT ting og tjente nogle penge :). Nu er jeg blevet bedre til AdSense og affiliate så jeg er da klar til en konkurrence :). 

Jeg synes at det lyder som en god idé :D

Jeg vil gerne være med :D

/Valdemar Bonde

-

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :
hmm fatter ikke dit koncept Sander. er det konkurrence mellem de tilmeldte blogs? og overtager du bloggene bagefter og har fået en masse content hehe fedt koncept for dig. Nej, jeg misforstår sikkert. fortæl mere

Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Største fejl ved konceptet dem som satser fuldt ud har egen hjemmeside , det har de fleste her på amino.dk de satser de på få en høj indkomste som de kan leve af.

De fleste vil have lettere ved egen hjemmesside at få en egen hjemmeside da navnet huskes bedre , man kan mere selv bestemme menu , der kan laves flere ting og ikke mindste det er lettere at søgeord optimer en egen hjemmeside , da alle fordele jo egen domæne , kan lave mere krydslinke egen domæne lave på side f.eks lav en blogwebshop – forum – job søgning , man kan lettere få folk til at linke til egen hjemmeside mere unikt normalt og mange tillader ikke en blogspot siden på deres portal hvor linket tilmeldes.

Ser som ide du skriver som et skole projektet f.eks. En skole klasse som har it undervisning alle starter en blogspot side og da alle ikke har mange penge der nornalt da SU , er det ca.samme midler alle starter med , måske også en ide vis kørte en skole hjemmeside du kørte sådanne en konkurrence.

Som iværksættere starter man ikke bare en blogspot side for , konkurrence skyld man starter fordi man kan se et mål med denne blogspot side ,at det kan få sin iværksættere ide i fremgang og tjene mere lige netop mod sit unikke iværksættere projektet og unikt er det for os iværksættere at være iværksættere vi har jo meget høj passion mod lige netop vores unikke iværksættere ide

God iværksættere ide kunne være du lavet et skole forum it blog , børn unge under udannelse har mindre penge end voksne og er ikke helt parat især økonmiske lige gå igang nu , for de fleste ingen regle uden undtagelse .

Flere og flere går dog igang som unge iværksættere , men de fleste iværksættere der lever af det er plus 18 år og ikke under uddannelse men er fuldtid, fordi de ser denne iværksættere som deres livs projektet

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

legebarnet:
hmm fatter ikke dit koncept Sander. er det konkurrence mellem de tilmeldte blogs? og overtager du bloggene bagefter og har fået en masse content hehe fedt koncept for dig. Nej, jeg misforstår sikkert. fortæl mere

Nej, jeg overtager skam ingen ting du. Skype-Smile Det går simpelthen bare ud på, at være et community, som samler idéer, tips, råd og succeshistorier, og tjener en skilling eller to i lommepenge. Så det rette ord vil måske være Blogspot Projektet i stedet for udfordringen. 

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Største fejl ved konceptet dem som satser fuldt ud har egen hjemmeside , det har de fleste her på amino.dk de satser de på få en høj indkomste som de kan leve af.

De fleste vil have lettere ved egen hjemmesside at få en egen hjemmeside da navnet huskes bedre , man kan mere selv bestemme menu , der kan laves flere ting og ikke mindste det er lettere at søgeord optimer en egen hjemmeside , da alle fordele jo egen domæne , kan lave mere krydslinke egen domæne lave på side f.eks lav en blog – webshop – forum – job søgning , man kan lettere få folk til at linke til egen hjemmeside mere unikt normalt og mange tillader ikke en blogspot siden på deres portal hvor linket tilmeldes.

Ser som ide du skriver som et skole projektet f.eks. En skole klasse som har it undervisning alle starter en blogspot side og da alle ikke har mange penge der nornalt da SU , er det ca.samme midler alle starter med , måske også en ide vis kørte en skole hjemmeside du kørte sådanne en konkurrence.

Som iværksættere starter man ikke bare en blogspot side for , konkurrence skyld man starter fordi man kan se et mål med denne blogspot side ,at det kan få sin iværksættere ide i fremgang og tjene mere lige netop mod sit unikke iværksættere projektet og unikt er det for os iværksættere at være iværksættere vi har jo meget høj passion mod lige netop vores unikke iværksættere ide

God iværksættere ide kunne være du lavet et skole forum it blog , børn unge under udannelse har mindre penge end voksne og er ikke helt parat især økonmiske lige gå igang nu , for de fleste ingen regle uden undtagelse .

Flere og flere går dog igang som unge iværksættere , men de fleste iværksættere der lever af det er plus 18 år og ikke under uddannelse men er fuldtid, fordi de ser denne iværksættere som deres livs projektet

 

Hej Mikael Skype-Smile

Dette er selvfølgelig nok mest henvendt til den unge målgruppe. Folk, som mig, der ikke har idéen og evnerne til at slå igennem som brandvarm iværksætter, og omsætte for flere hundrede tusinde om måneden. For mig er f.eks. en succes hvis jeg bare kan omsætte for 50,- på Google Adsense eller et Affiliate Netværk på en dag. Det er henvendt til folk som måske er under uddannelse, og ikke har så meget tid, og sagtens kunne bruge en ekstra skilling i lommepenge.

Så du har nok ret i, at det ikke er den fulde iværksætter, med volvo, villa og vovse som ville synes godt om et lignende projekt. Men folk som bare ikke har fået skubbet endnu, og som kunne tænke sig, at komme igang med at tjene penge på nettet. Uden nogen former for investeringer.

Så jeg ved ikke om det var forkert af mig, at smide det op på Amino. Størstedelen af brugerskaren er formodentlig erfarne forretnings herre, men efter min mening er der også plads til den lille iværksætter Skype-Wink 

Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 101
Fra  BondeWEB Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Som i måske har set på min profil er jeg kun 11 og 50-100 kroner om måneden kan jeg sgu godt bruge. Det er mange penge for mig... Så jeg vil gerne være med til at lave en blogspot blog :).. Jeg har haft mange blogs om IT og programmering og jeg har tjent okay mange penge.. På 2 måneder tjente jeg omkring 200 DKK. Men er der et specielt emne som man skal skrive om i denne konkurrence?

Venlig Hilsen

Valdemar Bonde

-

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Valdemar!

Først og fremmest vil jeg ikke kalde dette en konkurrence, men nærmere et projekt hvor folk kan hjælpe hinanden med gode råd og løsninger på hinandens problemer.

Og det et netop personer som dig, dette projekt henvender sig til. Os som sagtens kunne bruge et par ekstra skillinger hver måned.

Til de interesserede har jeg også smidt et blogindlæg op på min blog angående projektet. Blogspot projektet.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)