Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en revisor

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 04:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Da jeg lige har startet mit enkeltmandsfirma op, så søger jeg en der kan holde styr på bogføring, regnskaber, selvangivelse osv.

Jeg kunne derfor godt tænke mig at høre om der var nogle gode revisorer herinde på amino.

Jeg er som sagt en ung knægt på 19 år, som ikke har helt styr på det med skatteregler og generel bogføring og indberetning.

Udover ovenstående kunne jeg godt tænke mig at få nedestående spørgsmål besvaret:

  • Hvad står en revisor helt præcist for?
  • Kan man få en revisor til at stå for alt der har med bogføring at gøre (indberetninger, selvangivelse osv.), eller er der noget der er nemt og lige til at gøre selv?
  • Hvilke fordele og eventuelle ulemper er der ved at have en revisor?
  • Hvor meget koster en revisor ca. at have?
  • Er det muligt at få en revisor der bliver "provisionslønnet" dvs. betaling for hver gang der er noget der skal laves?

På forhånd tak!

Med venlig hilsen,
Emil D. Pedersen 

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Pedersen:
Bump

Hej Emil !

Kunne det ikke være en iden og have lidt mere tålmodighed ?Wink

Husk det er sommerferie - søndag m.m.

Revisorer/regnskabsfolk holder vel også lidt fri fra Amino ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

 

Fra Vejle
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gå ind på bdo.dk også ring til deres nærmeste kontor. De har viden og erfaring til at hjælpe dig igennem dine spørgsmål. De er dygtige til de små virksomheder, og har en fair pris.
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib.

Jeg har skam massere af tålmodighed, der gik jo 6 timer fra jeg oprettede indlægget til jeg skrev "bump".

Men dejligt at du også bidrager med et "bump" :-)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Andersen:
Gå ind på bdo.dk også ring til deres nærmeste kontor. De har viden og erfaring til at hjælpe dig igennem dine spørgsmål. De er dygtige til de små virksomheder, og har en fair pris.

Jamen jeg vil prøve at kigge ind der.

Tak skal du have :-)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Pedersen:

Udover ovenstående kunne jeg godt tænke mig at få nedestående spørgsmål besvaret:

  • Hvad står en revisor helt præcist for?
  • Kan man få en revisor til at stå for alt der har med bogføring at gøre (indberetninger, selvangivelse osv.), eller er der noget der er nemt og lige til at gøre selv?
  • Hvilke fordele og eventuelle ulemper er der ved at have en revisor?
  • Hvor meget koster en revisor ca. at have?
  • Er det muligt at få en revisor der bliver "provisionslønnet" dvs. betaling for hver gang der er noget der skal laves?

På forhånd tak!

Hej

En ting man skal tænke på, er at selvom man har revisor, så er man ikke uden ansvar.

En revisor, godkender generalt ens regnskaber, eller også er med til at lave dem. Og nej de er ikke billige i timen.

Alt efter autoritationen, så kan man fralægge sig noget af ansvaret.

Priser har jeg ikke en ide om, men typisk alt efter autoritation, så koster de mere pr time...eller påbegyndt time.

/Kenneth

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth, først og fremmest tak for svar på mine spørgsmål.

Tror du det er muligt at betale en revisor alt efter hvor mange bilag der skal bogføres?

Altså fx. hver gang jeg sender en faktura ud, at jeg så måske betaler 200 kroner for at revisoren bogføre det, kan sådan noget lade sig gøre?

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Pedersen:

Kenneth, først og fremmest tak for svar på mine spørgsmål.

Tror du det er muligt at betale en revisor alt efter hvor mange bilag der skal bogføres?

Altså fx. hver gang jeg sender en faktura ud, at jeg så måske betaler 200 kroner for at revisoren bogføre det, kan sådan noget lade sig gøre?

Hej

Det kommer an på kontoret. Og der er ikke andet at gøre end at kontakte en revisor, og høre om det.

Ellers er alternativet, at finde et bogførings firma, de er billigere, men derfor kræver det stadig revision, eller at du står til ansvar.

/Kenneth

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Pedersen:
Altså fx. hver gang jeg sender en faktura ud, at jeg så måske betaler 200 kroner for at revisoren bogføre det, kan sådan noget lade sig gøre?

Baseret på tidligere tråde bør prisen ikke være meget mere end ca. 10 kr. per bilag. Find en dygtig bogholder. De er som oftest billigere end revisorerne.

Hvis det skal være en revisor så er www.dengrønnerevisor.dk et meget prisdygtigt alternativ.

/Henrik Koudahl

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)