Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa alle sammen

Jeg har lige lavede min egen vebshop, men bryder mig ikke om lager.
Jeg har været meget rundt for at finde nogen der kan hjælpe med med Dropshipping.
Jeg faldt over linket:
http://www.netdropshipper.com/home.html
Så har jeg bare lige nogen spørgsmål

1, Nogen der kender det?
2, Nogen der har prøvede det ?
3, Virker det ?
4, er det sikkeret ?
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan ikke benytte dig af dem, da de er i USA, og du dermed skal betale told og moms af varene som kommer ind i landet, altså er det ikke muligt for dig at bruge dem, prøv evt.  at læse deres FAQ
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mads

 

Netdropshipper.com har heller ikke et godt ry. Man skal generelt være varsom med udenlandske dropshipping firmaer - også i denne branche er der desværre meget fusk og svindel  Ærgerligt - for dropshipping konceptet er genialt... Men i henhold til det som Magle siger, er det muligt at de ikke sender til Danmark - men det er ikke ensbetydende med, at andre ikke gør det. Det er jo ikke deres problem at der bliver tillagt told, moms mv. At disse ting så gør at din fortjeneste bliver kraftigt formindsket, skal du jo så bare vide. Men som Magle antyder, så er du langt bedre stillet hvis du holder dig til leverancer inden for EU. Både rent juridisk i tilfælde af tvister/retssager, men også fragtmæssigt og økonomisk... og det hele er langt nemmere at have med at gøre.

 

Om dropshipping virker ? Hmmm, prøv at spørge billigvvs.dk - de klager vist ikke !!!!

 

Der er mange danske leverandører som dropshipper produkter - det gælder bare om at finde dem...

 

 

Mvh. René B.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan bekræfte at netdropshipper.com har et dårligt ry. Jeg fandt på et tidspunkt et link til en hæderligt udseende dropshipper i england her på Amino.

Mht. til dropshippere i USA kan jeg kun anbefale at checke dem på bbb.org, hvor de seriøse bliver anmeldt og man kan se hvor populære de er. Netdropshipper falder helt igennem der.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)