Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan grejer man den her

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej alle aminoer!

 Jeg har en konkret case jeg håber på I kan hjælpe mig med:

 Jeg er pt. i gang med at lave en webshop, der sælger skræddersyet tøj fra Østen. Min skrædder får altså mine kunders mål, syr tøjet og hver uge kommer transportfirmaet så og henter varerne og bringer dem rundt til kunder rundt om i DK. Der vil gå en ca. 4-5 uger fra de bestiller til de modtager.

 

 Så langt så godt... HVORDAN foregår det nu med betaling for det skræddersyede tøj? Skal beløbet på tøjet hæves direkte når kunderne bestiller, også selvom de først modtager det om 4-5 uger, eller kan man sætte beløbet på standby, så det bliver frigivet når de modtager tøjet?

 Grunden til jeg spørger er; hvordan sikrer man sig at skrædderen overholder sine aftaler? Hvis skrædderen på et tidspunkt får en hel masse ordrer fra mine kunder og dermed også en hel masse penge, kunne han i princippet blot forsvinde og tage pengene med sig? 

 Jeg håber I vil hjælpe mig. Er grøn på området :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså, jeg har kontakt til en skrædder fra thailand der skriver en mail når han kommer til Danmark (Europa) så samler jeg venner og bekendte etc. Han tager Visa, og når så Transportfirmaet melder tilbage til ham at varen er leveret (UPS), så hæver han på mit VISA. Nemt :-)

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

 Tja.. jeg forstår bare ikke hvorfor I skal bruge UPS? Logikken er vel han kommer til DK og I derfor ikke behøver transport? Eller måler han Jer op og tager tilbage til Thailand og syr tøjet eller hvordan??

 Hvis der er andre, som kan hjælpe mig må I meget gerne byde ind!

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jepsen, han skriver det i sin bog/mailer det til Thailand, så begynder de at sy og sender det når de er klar. Han er "bare" ham der tager mål.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 134
Fra  KnowledgeDesign Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med fødselsdagenCake

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)