Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

One step Checkout og GLS pakkeshop. HVORDAN?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære Amnioer. 

Jeg sidder og er ved at designe mit ONE STEP CHECKOUT, men har lidt problemer med at få plads til GLS pakkeshop moduler. Så det jeg efterlyser er lidt at høre hvordan i andre har gjort det?

Er der nogen der har erfaring med at få plads til det hele på sådan en ONE STEP Checkout siden? GLS kan jo godt fylde lidt. 

Håber i kan hjælpe. 

Simon

Forresten, er der andre der får en BAD REQEST når i besøger amino via Firefox? Jeg får en HTTP ERROR 400 når jeg gør det, men via Safari virker det fint

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 02:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke noget decideret svar til dit første spørgsmål, men havde samme problem med Amino tidligere. "Bad Request" i Firefox, men virkede i Explorer.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at se hvordan vi har integreret pakkeshop i vores trin 2 måske det kan bruges hos dig? det er vigtigt du ligger en "lille" ting i kurven da hvidevarer o.l. ikke har muligheden tilknyttet.

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Du kan måske overveje at bruge en lightbox når folk vælger GLS som leveringsform? - hermed skal kunden vælge afhentningsted i selve lightboksen i stedet - og herved får du noget plads besparelse.

- Henrik

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)