Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WP: Forskellige videoer i sidebaren?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Findes der et plugin eller widget til Wordpress, som gør det muligt at vise videoer ude i sidebaren, men hvor videoerne er forskellige afhængig af det produkt som en side beskriver? Har søgt, men kan ikke umiddelbart finde det.

Mvh. Janus

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janus,

Det kan du tro. Jeg bruger selv Widget Context, hvor du kan sortere efter en masse parameter - helt ned til konkrete URL'er, hvis det er det, du ønsker.

Når du har installeret dette plugin, tilføjes der en ekstra dimension til dine Widgets i oversigten, som du kan se på dette screenshot.

Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Super! Det ser interessant ud, så det vil jeg lige kigge nærmere påBig Smile

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Det ser faktisk ret interessant ud og lige sådan et plug-in jeg har søgt efter.

Vil det sige, at jeg i den samme widgets kan indsætte 3 forskelligt slags indhold og så bestemme, at indhold 1 skal vises sammen med kategori 1, indhold 2 skal vises sammen med kategori 2 og indhold 3 skal vises sammen med blogiindlæg xxx?

Sådan at man faktisk få 3 gange så meget ud af den samme widgets plads?

Undskyld jeg sådan lige låner dit indlæg :O)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian,

Du kan indsætte lige så mange Widgets, du ønsker og så sætte dem til kun at blive vist på forskellige sider. Så ja, du kan vise tre gange så meget på samme plads.

Men så vidt jeg ved, er du nødt til at oprette et Widget for hvert nyt indhold, du ønsker, at tilknytte i sidebaren eller lignende. Dvs. at din Sidebar-oversigt hurtigt kan blive uoverskuelig :-)

Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm jeg kan godt installere det, men den dukker ikke op i mine widgets?! Har du nogen idé om hvorfor eller kender du alternativer?

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus H:

Hmm jeg kan godt installere det, men den dukker ikke op i mine widgets?! Har du nogen idé om hvorfor eller kender du alternativer?

Det lyder meget mærkeligt. Når du har aktiveret den, skulle der komme en lille boks under hvert Widget i din oversigt, hvor der er en række valgmuligheder. Men denne boks er der ikke?

Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej meget mærkeligt. Jeg har ikke problemet med de andre plugins.
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)